Gå til innhold

Medium svarer i kveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har evner selv men mye som foregår rundt meg så ikke alltid jeg selv får 100% beskjed eller forstår dem. Hva er det den andre siden ønsker jeg skal vite som jeg selv ikke har forstått enda? Noe som plager meg mye nå er familiehemmeligheter og hvem som har gjort hva, og hva jeg bør gjøre (eller ikke gjøre).

Anonymkode: 14090...eb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får jeg den mannen jeg har falt for? ❤️

Anonymkode: ee7cd...163

Her fikk jeg en klar og tydelig beskjed om å bruke kortene. 3 kort falt naturlig ut av stokken mens jeg stokket og disse er utvilsomt til deg fra noen som er veldig glad i deg og passer på deg. 

Kort 1: Du har hatt en overutviklet og litt feilstemt rettferdighetssans. Noen har hatt et sterkt grep om deg og fått deg til å tro ting om deg selv som ikke stemmer. Du har rett og slett blitt påvirket i den grad at du har på deg et filter som gir deg feil inntrykk av verden.

kort 2: Du har blitt testet og i dag er du sterkere enn noensinne. Du har kommet deg igjennom med ynde og humor. Det viser at du har en sterk karakter på innsiden.

Kort 3 omhandler spørsmålet ditt direkte: du har vanskelig for å akseptere det du anser som usannsynlig. Bruk tid på å forbedre situasjonen. Mediter på mirakelet (visualiser målet ditt) og tro på det (du tror er det) umulige! ❤️

Anonymkode: a3537...0cc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byrde jeg studere og satse karriere eller fortsette å surfe igjennom slik jeg gjør nå?

Anonymkode: 65d89...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guddla skrev (1 time siden):

Vil vi få kjøpt egen bolig innen 5 år?

Får kontakt med en mann. Får inntrykk av at han er i bestefar generasjon, eller mulig oldefar, trenger ikke være familie, muligens en venn av familien. Han er skallet og litt på den lubne siden. Jeg får tungt for å puste. Kan du forstå noen som er gått bort og hadde luftveisproblemer? Får inntrykk av at han var en gambler. Lukte både å spille poker og på hest.

Han viser meg en aksje. Det er her dere skal legge pengene deres, fond eller aksjefond. La pengene gro og ikke forhast dere. Ikke kjøp et oppussingsobjekt bare for å kjøpe noe - da er det bedre å kjøpe lenger ut i distriktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange spørsmål og jeg skulle ønske jeg kunne sette av tid til å svare alle sammen ❤️

Har nå gjort omtrent 10 readinger og føler meg ganske tappet. 

Setter veldig pris på om dere som har fått svar gir meg en liten tilbakemelding på om readingen ga mening for dere!

Jeg prøver å se om jeg får til noen kanaliseringer i morgen også, ser det er mange som ønsker svar ❤️

lys hilsen 

ts

• Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et forhold med varierende humør om man kan si det sånn. Det er gode stunder, men jeg opplever det som mer slitsomt og liker godt når han er borte med jobben feks. Men jeg får meg ikke til å gå fra han heller. Jeg kan godt leve i et medium forhold for å slippe masse styr rundt skilsmisse og fordeling av tiden med barna, men er det verdt det tro?

Anonymkode: ef25e...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg få muligheten til å kjøpe leilighet for meg selv snart, innen to år?

Anonymkode: c94a5...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å til få en jobb jeg passer til og er fornøyd med?

Sliter sånn med at jeg alltid føler at jeg havner på feil hylle selv om jeg gjør det beste utav situasjonen.

Anonymkode: a5d4f...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på om jeg skal satse på kjæresten eller ikke. Historien vi har sammen gjør at jeg av og til blir usikker på om han er ærlig mot meg og om jeg kan stole på han?

Anonymkode: ea1fb...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil jeg få en av de tre jobbene jeg har søkt på? Eventuelt hvor lenge må jeg holde ut i nåværende stilling før jeg finner noe nytt sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så mange spørsmål og jeg skulle ønske jeg kunne sette av tid til å svare alle sammen ❤️

Har nå gjort omtrent 10 readinger og føler meg ganske tappet. 

Setter veldig pris på om dere som har fått svar gir meg en liten tilbakemelding på om readingen ga mening for dere!

Jeg prøver å se om jeg får til noen kanaliseringer i morgen også, ser det er mange som ønsker svar ❤️

lys hilsen 

ts

Har et spørsmål. Jeg spilte et spørsmål på side to. Så leser jeg gjennom svar du gir til noen andre, og føler det er min mor som du har hatt kontakt med. Kan det hende at sjelene bare dukker opp sånn når du svarer andre?

Anonymkode: e114c...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har et spørsmål. Jeg spilte et spørsmål på side to. Så leser jeg gjennom svar du gir til noen andre, og føler det er min mor som du har hatt kontakt med. Kan det hende at sjelene bare dukker opp sånn når du svarer andre?

Ikke umulig :) jeg er ikke så drillet på dette så hvis hun veldig gjerne ville ha igjennom et budskap til deg, kan det godt være hun har «hoppet foran i køen» uten at jeg har greid å oppfatte at budskapet var til deg. De på den andre siden er veldig interessert i kontakt og banker på når muligheten byr seg. I kveld ble det store mengder informasjon for meg som tolk også.

Blir spennende å se om vedkommende jeg svarte gir en tilbakemelding om at dette ikke stemte i det hele tatt, da vet vi jo at det ikke var til den personen også! 

Vil forøvrig anbefale deg å oppsøke et medium for en kanalisering 1 til 1 dersom du føler din mor forsøker å kontakte deg. Kontakten er mye bedre når man sitter sammen sånn og kan snakke sammen om den informasjonen som kommer :) 

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Leste spørsmålet ditt nå. Prioriterer deg først i morgen og ser om jeg kommer i kontakt med henne (igjen) ❤️

Lys hilsen 

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvis du har mulighet: hva betyr drømmen jeg hadde for ca 1 måned siden - der hvor jeg ble sugd inn i en tunnel oppover og fikk beskjed å holde øynene lukket.

Har allerede fått forskjellige tolkninger, og vil gjerne vite hva du kan se.

Blir veldig takknemlig for svar, føler at det ikke er tilfeldig at jeg kom innom KG i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg snart en lykkelig romantisk forbindelse? 

😇😇😇

Anonymkode: eaed6...16d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Leste spørsmålet ditt nå. Prioriterer deg først i morgen og ser om jeg kommer i kontakt med henne (igjen) ❤️

Lys hilsen 

ts

Dette er så spennende! Vil så gjerne følge med fremover!

(Det er ikke meg det handler om, men føler at ts er inne på noe her)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...