Missy77 Skrevet 26. oktober 2024 #41 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hvordan blir bosituasjonen min fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #42 Del Skrevet 26. oktober 2024 Klarer jeg å fra samboer snart? Når? Anonymkode: d0bc4...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #43 Del Skrevet 26. oktober 2024 lillesnillelilla skrev (36 minutter siden): Har jeg funnet "the one and only"? Jeg får kontakt med en kvinne jeg mener er på din mors side av familien. Hun fremstår litt sky. Hun har levd et hardt liv. Kan du kjenne igjen noen med den beskrivelsen? Hun sier du ikke må gjøre samme feil som henne. Jeg får opp at du har vært i et forhold som har vært giftig for deg. En mann som ikke var snill. Dette påvirker deg også inn i fremtiden. Du er opptatt av å dekke over feil hos partneren din. Du har tatt imot straff som er altfor hard og jobber hardt for å bli i forhold som ikke er bra for deg. Slik jeg tolker det må du ihvertfall bli flinkere til å ta vare på deg selv og stå opp for deg selv. Du skal ikke bli i noe som ikke gir deg noe godt. Tenk deg nøye om. Har du det godt? Får også opp noe om at du savner et kjæledyr du har hatt? Anonymkode: a3537...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #44 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Når føder jeg i forhold til termindato? Anonymkode: 25305...aaf Helserelatert og jeg ønsker ikke svare. Ønsker deg all mulig lykke til med fødsel og barsel ❤️ Anonymkode: a3537...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #45 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Svarer så langt jeg rekker og orker. Svarer ikke på helserelaterte spørsmål og forbeholder meg retten til å unnlate å svare dersom jeg oppfatter spørsmålet om etisk vanskelig å svare på via nett. Fyr løs! Anonymkode: a3537...0cc Får jeg flere barn? Kan det bli jente? Anonymkode: 1e62a...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #46 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Svarer så langt jeg rekker og orker. Svarer ikke på helserelaterte spørsmål og forbeholder meg retten til å unnlate å svare dersom jeg oppfatter spørsmålet om etisk vanskelig å svare på via nett. Fyr løs! Anonymkode: a3537...0cc vil hun få dom for det hun er anmeldt for? Anonymkode: bfac3...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mounira76 Skrevet 26. oktober 2024 #47 Del Skrevet 26. oktober 2024 Vil jobben jeg drømmer om bli utlyst til våren og får jeg den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #48 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hvordan ser den økonomiske situasjonen ut for meg fremover? Bør jeg bytte jobb eller er det lurt å bli der jeg er? Anonymkode: a5afd...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #49 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hei 😊 Vil det løse seg for meg med tanke på jobb og studier, eventuelt: hva er viktig å fokusere på for at ting ordner seg på sikt? Takk. Anonymkode: 3a6d1...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #50 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei! Jeg lurer på hvordan jeg vil gjøre det i den nye jobben min😊 Jeg er godt kvalifisert, men altfor redd for å likevel ikke være god nok! Anonymkode: 404b3...bde Hei Jeg får kontakt med en mann på din mors side veldig raskt. Han er høy og slank, får opp et bilde av at han har hatt mye penger mellom hendene. Han snakker om en stor villa. Kan det stemme at du har vært på hyttetur og skitur med en slik mann da du var liten? Får inntrykk av at dere feiret påske sammen, muligens også jul. Høytid var viktig for han. En morsom mann, festens midtpunkt! Han klyper deg i kinnet og tuller med deg. Han er veldig fysisk. Tar stadig tak i haken min og retter meg opp. Får inntrykk av at han mener du skal være rett i ryggen og stolt av deg selv, haken opp og blikket frem. Han viser meg en masse dokumenter med gode karakterer. Om det er hans utdanning eller din er jeg usikker på. Du skal holde hodet høyt og huske hvor du kommer fra. Men, du skal passe deg for rotta! Jeg vet ikke hvem eller hva han mener, mulig du vet? Anonymkode: a3537...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 26. oktober 2024 #51 Del Skrevet 26. oktober 2024 Kommer jeg til å få noen uforventete økonomiske midler i løpet av de neste månedene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #52 Del Skrevet 26. oktober 2024 Er jeg der jeg skal være karrieremessig, og hva skjer med kjærligheten? Kvinne 39, Oslo Anonymkode: d3770...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #53 Del Skrevet 26. oktober 2024 Kommer jeg noen gang til å føle på ordentlig lykke i ekteskapet? kommer mine tre barn til å klare seg bra, og spesielt det yngste på sju år? Hilsen kvinne K. Anonymkode: c2190...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 26. oktober 2024 #54 Del Skrevet 26. oktober 2024 Vil livet mitt bli bedre. Det er tungt nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #55 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva føler han for meg? Vil vi finne sammen igjen. Anonymkode: d4fde...ae1 En yngre kvinne med lyst krøllete hår viser seg, hun er på din fars side. (Obs: jeg kan få de opp som yngre personer, men det kan likevel dreie seg om en person som ble mye eldre før de gikk bort). Hun er ikke spesielt snakkesalig. Jeg ble veldig svimmel i kontakt med henne, mulig hun egentlig ble svært gammel og senil? Trakk et kort for å støtte meg på, i denne forbindelse får jeg opp at det er ditt valg. Du ga opp for fort og lar deg skremme av utfordringen. Du mangler nysgjerrighet og har latt deg henge igjen i fortiden. Før du kan gå videre må du frigjøre deg fra set gamle. Reis, opplev noe helt nytt og bli litt «detached» så gir du det en ny sjanse Anonymkode: a3537...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #56 Del Skrevet 26. oktober 2024 rillemille skrev (55 minutter siden): Hvor mange barn får jeg? Helserelatert, ønsker ikke svare Tenker dette også er et spørsmål du selv og dine valg spiller en avgjørende rolle i (ved siden av det rent medisinske selvfølgelig) også. Åndeverden er fantastiske til å veilede oss, men vi må ikke glemme at vi til syvende og sist tar våre egne valg i dette livet ❤️ Anonymkode: a3537...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #57 Del Skrevet 26. oktober 2024 Lurer veldig på om VM eller TJ er interessert og hva som skjer ? Anonymkode: 37ad8...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #58 Del Skrevet 26. oktober 2024 Kommer det til å gå bra når jeg skal tilbake i jobb igjen? Har en reisejobb som innebærer at jeg må være borte fra min sønn i uker av gangen. Anonymkode: d3ab1...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #59 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hva skjer om 5 år? Anonymkode: 1dcc2...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #60 Del Skrevet 26. oktober 2024 Var min hemmelige forelskelse i ungdomstida forelsket i meg også? Hva tenkte han om meg da, og hva tenker han nå? Anonymkode: a5afd...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå