Millaca Skrevet 26. oktober 2024 #81 Skrevet 26. oktober 2024 Hvordan går det med besteforeldrene mine på andre siden?❤️ Bør jeg hoppe i det og prøve å starte min egen bedrift?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #82 Skrevet 26. oktober 2024 Kan du si noe om min fremtid. Kjærlighetsløs Jobben og helsa har gått til helvete, så dårlig økonomi Anonymkode: 0ee32...d43 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #83 Skrevet 26. oktober 2024 Burde jeg avslutte forholdet etter i dag? Anonymkode: 45d07...aaa
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #84 Skrevet 26. oktober 2024 Så hyggelig at du vil gjøre readingen for oss ❤️ Kanskje får jeg svar i morgen🙂 Jeg lurer på hva jeg må gjøre for å komme ut av den fastlåste situasjonen jeg står i nå. Videre lurer jeg på hva du eventuelt får opp angående mitt kjærlighetsliv. Anonymkode: 18e37...f84
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #85 Skrevet 26. oktober 2024 Får vi drømmeleiligheten til den prisen vi ønsker? Og når skjer isåfall dette? Anonymkode: 84050...732
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #86 Skrevet 26. oktober 2024 Får jeg enda ett barn? Anonymkode: bd725...4c5
Guddla Skrevet 26. oktober 2024 #87 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får kontakt med en mann. Får inntrykk av at han er i bestefar generasjon, eller mulig oldefar, trenger ikke være familie, muligens en venn av familien. Han er skallet og litt på den lubne siden. Jeg får tungt for å puste. Kan du forstå noen som er gått bort og hadde luftveisproblemer? Får inntrykk av at han var en gambler. Lukte både å spille poker og på hest. Han viser meg en aksje. Det er her dere skal legge pengene deres, fond eller aksjefond. La pengene gro og ikke forhast dere. Ikke kjøp et oppussingsobjekt bare for å kjøpe noe - da er det bedre å kjøpe lenger ut i distriktet. Anonymkode: a3537...0cc Takk. Dette gav ikke mye mening og det blir vanskelig å kjøpe lengre ute i distriktet enn hva vi alt bor. Men hvem vet.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #88 Skrevet 26. oktober 2024 Vakre sjel✨️ Jeg drømte en gang for ei tid tilbake at jeg var på kjøretur med mine avdøde foreldre. De sa ingenting til meg. Jeg er ennå litt forundret og skuffet og lurer på hva de ville si til meg. Vet at drømmen kan tolkes slik at "livet kjører videre" uten mine foreldre. Jeg var bare 35/36 år da de døde fra meg. På et sted i livet der jeg hadde trengt deres betingelsesløse kjærlighet og omsorg. Jeg kommer aldri over at de "forlot" meg så tidlig. De døde av helserelaterte hendelser med 1 års mellomrom. De ble bare 69 år, begge to. Tusen takk på forhånd hvis du kan ta en reading✨️🫶🤝🌼 Anonymkode: 97148...1f9 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #89 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Leste spørsmålet ditt nå. Prioriterer deg først i morgen og ser om jeg kommer i kontakt med henne (igjen) ❤️ Lys hilsen ts Anonymkode: a3537...0cc Tusen hjertelig takk, snille du! Det betyr veldig mye for meg ❤️ Ønsker deg en fredfull og fin kveld! Tusen takk for at du brukte tid på oss alle i kveld ❤️ Anonymkode: e114c...954 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #90 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mammaen min døde i august, og lurer på om du har en beskjed fra henne til meg? Anonymkode: e114c...954 Hei igjen, Da har jeg gjort en kanalisering. Fikk opp en energi som kunne minne om den samme jeg fikk i går. En kvinne som først holdt seg litt på avstand. Som at hun lurte på om hun kunne stole på meg. Virket litt tilbakeholden før hun bestemte seg for å komme nærmere. Hun kom med et veldig lys. Fikk inntrykk av at hun har hatt mørkt hår, men at det ble grått med alderen. Det ble likevel ikke helt grått eller hvitt slik det er hos de eldste. Jeg får opp tallet 67. Om det er året 1967, en adresse eller alderen hun ble er jeg usikker på. Har du noen kjennskap til dette tallet? Får også opp bokstaven P. Hun viser meg en finger der det har vært en ring, muligens en giftering, som ikke er der lenger. «Det er som vi har snakket om» sier hun. «alle månedens dager teller like mye. Ikke la livet ditt passere forbi deg. Gled deg over tiden». Får inntrykk av at hverdagene er like viktig og at du skal ta vare på de. Nyte øyeblikk og ikke la alle dagene bli like og passere forbi. Tiden går så fort. Håper det er noe av dette som kan resonnere for deg. Uansett var det masse lys og kjærlighet og hun viste meg at hun hadde mange rundt seg, hun sa også «mormor er her». Kondolerer så mye ❤️ ts Anonymkode: a3537...0cc 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #91 Skrevet 27. oktober 2024 Er det fremdeles mulig å sjekke for meg? Hvordan går det med økonomien fremover, vil det komme noe inn? 🥺 Anonymkode: 9db43...f7c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #92 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg går gjennom et meget tøft studie, med familien på slep, utenlands. Hvordan vil jeg klare meg? Jeg må få det til! Og jeg har av og til dårlig samvittighet for å ta med meg mann og barn på dette. Dette betyr alt for meg. Håper du får tid ❤️ Anonymkode: 8122c...8dc Hei igjen TS. Hvis du får tid og krefter, vær så snill og svar meg ❤️ Unnskyld for mas, men redd for å bli glemt. Jeg skrev på side 1, og mange har skrevet siden.. Tusen takk hvis du får det til! Jeg lover å gi tilbakemelding. Anonymkode: 8122c...8dc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #93 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei igjen, Da har jeg gjort en kanalisering. Fikk opp en energi som kunne minne om den samme jeg fikk i går. En kvinne som først holdt seg litt på avstand. Som at hun lurte på om hun kunne stole på meg. Virket litt tilbakeholden før hun bestemte seg for å komme nærmere. Hun kom med et veldig lys. Fikk inntrykk av at hun har hatt mørkt hår, men at det ble grått med alderen. Det ble likevel ikke helt grått eller hvitt slik det er hos de eldste. Jeg får opp tallet 67. Om det er året 1967, en adresse eller alderen hun ble er jeg usikker på. Har du noen kjennskap til dette tallet? Får også opp bokstaven P. Hun viser meg en finger der det har vært en ring, muligens en giftering, som ikke er der lenger. «Det er som vi har snakket om» sier hun. «alle månedens dager teller like mye. Ikke la livet ditt passere forbi deg. Gled deg over tiden». Får inntrykk av at hverdagene er like viktig og at du skal ta vare på de. Nyte øyeblikk og ikke la alle dagene bli like og passere forbi. Tiden går så fort. Håper det er noe av dette som kan resonnere for deg. Uansett var det masse lys og kjærlighet og hun viste meg at hun hadde mange rundt seg, hun sa også «mormor er her». Kondolerer så mye ❤️ ts Anonymkode: a3537...0cc Tusen hjertelig takk ❤️ Det høres ut som henne❤️ hun var som det du beskriver i starten, litt tilbakeholden❤️ og litt engstelig ❤️ Det med 67 tenker jeg kan være året hun ble syk, hun døde da hun var 69 år. Det stemmer at hun hadde mørkt hår, hun farget det litt lysere, men det stemmer også at håret ikke ble helt grått som hos mange, på slutten ble det det, da hun mistet mye og fikk det tilbake. Bokstaven P er jeg usikker på. Men det kan være pappa. Han lever fortsatt. Hun var veldig opptatt av å leve hver dag. Jeg synes hun var veldig flink til å nyte livet, og hun gjorde alt for barn og barnebarn. Noe av det siste hun sa før hun ble for dårlig var at man må bare nyte hver dag. Det var veldig tøft for henne å bli syk❤️ hun ville så gjerne leve ❤️ hun var bare god og snill, hadde et varmt smil. Det er godt å høre at hun har mange rundt seg nå, og at mormor er der ❤️ Det er fortsatt uvirkelig at hun er borte ❤️ Tusen hjertelig takk for kanalisering en❤️ veldig takknemlig! Anonymkode: e114c...954 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #94 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tusen hjertelig takk ❤️ Det høres ut som henne❤️ hun var som det du beskriver i starten, litt tilbakeholden❤️ og litt engstelig ❤️ Det med 67 tenker jeg kan være året hun ble syk, hun døde da hun var 69 år. Det stemmer at hun hadde mørkt hår, hun farget det litt lysere, men det stemmer også at håret ikke ble helt grått som hos mange, på slutten ble det det, da hun mistet mye og fikk det tilbake. Bokstaven P er jeg usikker på. Men det kan være pappa. Han lever fortsatt. Hun var veldig opptatt av å leve hver dag. Jeg synes hun var veldig flink til å nyte livet, og hun gjorde alt for barn og barnebarn. Noe av det siste hun sa før hun ble for dårlig var at man må bare nyte hver dag. Det var veldig tøft for henne å bli syk❤️ hun ville så gjerne leve ❤️ hun var bare god og snill, hadde et varmt smil. Det er godt å høre at hun har mange rundt seg nå, og at mormor er der ❤️ Det er fortsatt uvirkelig at hun er borte ❤️ Tusen hjertelig takk for kanalisering en❤️ veldig takknemlig! Anonymkode: e114c...954 Så hyggelig å høre at det var så mye du kunne kjenne igjen, da kan vi være mer sikre på at det faktisk var henne jeg fikk kontakt med. Ville ikke skrive det i sted for jeg var redd det var jeg som hadde gått i mitt eget hode, men fikk den P-en i sammenheng med pappa, så da var det nok noe i forhold til han. Ofte er det godt både for den som har gått over og dere som sitter igjen med en slik beskjed, og viten om at hun har det godt der hun er nå ❤️ lys hilsen ts Anonymkode: a3537...0cc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #95 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei igjen TS. Hvis du får tid og krefter, vær så snill og svar meg ❤️ Unnskyld for mas, men redd for å bli glemt. Jeg skrev på side 1, og mange har skrevet siden.. Tusen takk hvis du får det til! Jeg lover å gi tilbakemelding. Anonymkode: 8122c...8dc Jeg skal gjøre et forsøk i kveld om batteriet mitt holder ❤️ ————— til dere andre som venter, om jeg får til fler i kveld vil jeg prioritere de som har skrevet med brukernavn, er enklere å ha en liten knagg å forholde seg til lys hilsen ts Anonymkode: a3537...0cc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #96 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal gjøre et forsøk i kveld om batteriet mitt holder ❤️ ————— til dere andre som venter, om jeg får til fler i kveld vil jeg prioritere de som har skrevet med brukernavn, er enklere å ha en liten knagg å forholde seg til lys hilsen ts Anonymkode: a3537...0cc TUSEN TAKK! Det betyr mye! Og hvis ikke, det er forståelig 🙏 Har lest alt i tråden og du virker veldig flink. Anonymkode: 8122c...8dc
Isnih Skrevet 27. oktober 2024 #97 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei 😊 Vil det løse seg for meg med tanke på jobb og studier, eventuelt: hva er viktig å fokusere på for at ting ordner seg på sikt? Takk. Anonymkode: 3a6d1...f6d Endrer innlegget fra anonymt til brukernavn. Ekstra informasjon: Kvinne i førtiårene. Blir dratt i ulike retninger (studier, jobb, pluss oppfølging av ungdom med utfordringer, økonomi). Vil det bli lettere, eller kan jeg gjøre noe for å være forberedt mer på eventuelle framtidige kriser? Hva bør jeg egentlig satse på jobbmessig, er dratt i ulike retninger. Tusen takk ❤️ Hilsen Isnih.
Kvinnenavn Skrevet 27. oktober 2024 #98 Skrevet 27. oktober 2024 Hei, så tråden din og ønsker å prøve. Jeg har fått noen beskjeder fra en avdød slektning av min mann, som virker å stemme. Men, jeg ønsker en bekreftelse på om det stemmer. Han plinger i en bjelle her noen ganger og kommer flyktig men tydelig til meg. Kan det stemme? Jeg lurer på om det stemmer at han sa til meg at det nå er klarert og at jeg har alle sannheter nå og kan se fremover? Dette virker kanskje litt rart, men jeg håper du kan se. Tusen takk, i så fall 💎🦋 Jeg lurer også på, for meg selv om jeg er på riktig vei nå, med kjærlighet og hobby som kan bli til jobb? ❣️
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #99 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal gjøre et forsøk i kveld om batteriet mitt holder ❤️ ————— til dere andre som venter, om jeg får til fler i kveld vil jeg prioritere de som har skrevet med brukernavn, er enklere å ha en liten knagg å forholde seg til lys hilsen ts Anonymkode: a3537...0cc Er vel bare å svare folk i kronologisk rekkefølge det. Anonymkode: b17d2...13e 3
IselinMarie Skrevet 27. oktober 2024 #100 Skrevet 27. oktober 2024 Hei ts Så fantastisk snilt av deg å kanalisere og hjelpe andre❤️ Jeg skriver med brukernavn, i håp om at du har tid til å kanalisere for meg også Jeg lurer på jeg er på rett vei med forholdet jeg er i? Om det er en lengre fremtid for oss, og om vi kommer til å flytte sammen på et tidspunkt? Elsker han meg? Setter stor pris på hjelpen din, om du har tid♥️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå