AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det kommer til sex, dere har kledd av dere, og han vil ikke bruke kondom. Gir du etter, eller er du sterk/konsekvent nok og ber ham om å kle på seg og komme seg ut da du ikke vil ha sex uten kondom? Anonymkode: bf29d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Dealbreaker. Anonymkode: 5b636...ebf 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hadde kastet han ut Anonymkode: e7955...ada 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det vitner om at han setter sin nytelse høyere enn min helse og trygghet. Ut med han! Anonymkode: d0217...5b9 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hadde nok kommet litt an på magefølelse der og da. De fleste har jo ikke kjønnssykdommer, så det er mulig jeg hadde tatt sjansen hvis han var veldig, veldig kjekk. Anonymkode: fa87e...d36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg har nå hatt sex med en sånn flere ganger, vet det er dumt men han er den eneste jeg har lyst på og nekter kondom. Jeg liker også følelsen uten mye bedre, men vet det er risiko. ☹️ Han er den syvende jeg har hatt sex med K48 ... tror nesten alle har nekta kondom utenom en. Jeg tror og han jeg har sex med nå kan også være en stor felleskuk i området. Anonymkode: c4ae4...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde nok kommet litt an på magefølelse der og da. De fleste har jo ikke kjønnssykdommer, så det er mulig jeg hadde tatt sjansen hvis han var veldig, veldig kjekk. Anonymkode: fa87e...d36 Også bare enkelt og greit brukt abort som prevensjonsmiddel hvis du helt tilfeldig skulle bli gravid ? Anonymkode: 6437b...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde nok kommet litt an på magefølelse der og da. De fleste har jo ikke kjønnssykdommer, så det er mulig jeg hadde tatt sjansen hvis han var veldig, veldig kjekk. Anonymkode: fa87e...d36 Det er de veldig, veldig kjekke som får pult mest og som har størst sjanse for å pådra seg et eller annet om de ikke beskytter seg selv eller sin partner. Velg heller en mindre kjekk som ikke ligger med så mange 😊 Anonymkode: 10bef...1ed 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 Min erfaring er at kvinner gir faen om lysten virkelig tar en. Jeg har hatt mye sex uten kondom, og heldigvis gått bra, men kan ikke huske en eneste gang jeg måtte overtale en kvinne til å ha sex uten kondom, egentlig merkelig tatt hvor få kvinner som ønsker å bruke kondom Anonymkode: 9ffca...b4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde nok kommet litt an på magefølelse der og da. De fleste har jo ikke kjønnssykdommer, så det er mulig jeg hadde tatt sjansen hvis han var veldig, veldig kjekk. Anonymkode: fa87e...d36 Tja. HPV-virus er veldig vanlig og kan som kjent har rimelig kjipe konsekvenser. Kondom beskytter ikke 100%, men betydelig mer enn ingenting. Anonymkode: 5b636...ebf 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg kunne aldri datea ei som hadde sex med fremmede uten kondom. Det er like moralsk uforsvarlig som sexkjøp. Anonymkode: 27eb2...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 26. oktober 2024 #12 Del Skrevet 26. oktober 2024 Niks. Bruker han ikke kondom er det kroken på døra 👎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har nå hatt sex med en sånn flere ganger, vet det er dumt men han er den eneste jeg har lyst på og nekter kondom. Jeg liker også følelsen uten mye bedre, men vet det er risiko. ☹️ Han er den syvende jeg har hatt sex med K48 ... tror nesten alle har nekta kondom utenom en. Jeg tror og han jeg har sex med nå kan også være en stor felleskuk i området. Anonymkode: c4ae4...740 Siden du er K48 og ikke blir gravid, så er du immun mot kjønnssykdommer? Anonymkode: bf29d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #14 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden du er K48 og ikke blir gravid, så er du immun mot kjønnssykdommer? Anonymkode: bf29d...80d Nei. Jeg vet det. Anonymkode: c4ae4...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #15 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden du er K48 og ikke blir gravid, så er du immun mot kjønnssykdommer? Anonymkode: bf29d...80d Mange K48-ere har fremdeles mensen... Anonymkode: cef53...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #16 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange K48-ere har fremdeles mensen... Anonymkode: cef53...1b3 Ja jeg kan bli gravid og. Anonymkode: c4ae4...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #17 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det kommer til sex, dere har kledd av dere, og han vil ikke bruke kondom. Gir du etter, eller er du sterk/konsekvent nok og ber ham om å kle på seg og komme seg ut da du ikke vil ha sex uten kondom? Anonymkode: bf29d...80d Han jeg nylig er blitt sammen med bil bare bruke kondom. Ønsker etterhvert at vi gjør det uten 🥰🤩 Anonymkode: 441a7...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har nå hatt sex med en sånn flere ganger, vet det er dumt men han er den eneste jeg har lyst på og nekter kondom. Jeg liker også følelsen uten mye bedre, men vet det er risiko. ☹️ Han er den syvende jeg har hatt sex med K48 ... tror nesten alle har nekta kondom utenom en. Jeg tror og han jeg har sex med nå kan også være en stor felleskuk i området. Anonymkode: c4ae4...740 Felleskuk i området... Begynner navnet hans på K og holder han til innafor ring 3? Tror jeg har vært bortpå'n. K46 Anonymkode: e75de...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Felleskuk i området... Begynner navnet hans på K og holder han til innafor ring 3? Tror jeg har vært bortpå'n. K46 Anonymkode: e75de...dd7 K 46+K48 tar til takke med rundbrennere og alt som er bare de får seg? Tragiske kjerringer. Anonymkode: bf29d...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ligger ikke med random menn jeg treffer man hadde jeg nå vært i en situasjon som dette så hadde det ikke blitt noe sex og det hadde aldri blitt noe mer med en slik ekkel fjott. Hvis en mann maser på deg om å ligge uten kondom, tror du virkelig at du er den eneste han ikke bruker kondom med? Nei, han har en ekkel smittepikk og slikt liker vi ikke. Ew. Anonymkode: ab5f6...c2d 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå