Gå til innhold

Folkens, fortell om deres rareste date dere ikke ble kvitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt klønete formulert. Men jeg er visst en sånn dame som menn ikke blir kvitt. Hekter meg lett og tar ingen hint - må ha klar tale.  Håper det er noen drøyere historier her enn hva jeg har blitt for min siste Tinder-fling...

Anonymkode: fded7...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du fått klar tale nå da? Eller henger du etter ham fremdeles? 

jeg traff en gang en type som virket veldig trivelig. Vi hadde en fin kveld på pub, og det ble vel til og med et kyss før vi gikk hver til vårt. Dagen etter ringte han non-stop! Det ble for mye for meg, og jeg ba han om å aldri kontakte meg igjen. 

En annen gang ble jeg forfulgt på vei hjem, og fikk senere ekle oppringinger. Men det var jo bare å blokkere 

Anonymkode: 30c2e...1b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

har du fått klar tale nå da? Eller henger du etter ham fremdeles? 

jeg traff en gang en type som virket veldig trivelig. Vi hadde en fin kveld på pub, og det ble vel til og med et kyss før vi gikk hver til vårt. Dagen etter ringte han non-stop! Det ble for mye for meg, og jeg ba han om å aldri kontakte meg igjen. 

En annen gang ble jeg forfulgt på vei hjem, og fikk senere ekle oppringinger. Men det var jo bare å blokkere 

Anonymkode: 30c2e...1b3

:hoho:Ferdig med å henge etter han nå, men tok sin tid. Han snakket så vagt og uklart. Men tok hintet etter jeg slutta å insje til ting. For da tok han ikke kontakt mer. Men tviler ikke på at jeg nå er en av de artige Tinder-historiene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Litt klønete formulert. Men jeg er visst en sånn dame som menn ikke blir kvitt. Hekter meg lett og tar ingen hint - må ha klar tale.  Håper det er noen drøyere historier her enn hva jeg har blitt for min siste Tinder-fling...

Vel. Å bli kontaktet hver 4. mnd. i nesten 9 år etter et brudd burde du prøvd. Not nice. 

Anonymkode: f1198...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å "kjøpe" ham med tilbud om turer og gaver? Det har jeg opplevd etter én date og direkte avvisning - syns jo det var trist der og da - men måtte lete i hukommelsen for å finne ham nå, og han har sikkert blitt en voksen og fornuftig fyr siden den gang.

Anonymkode: cec54...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å aldri har vært på date tenker jeg, når damer som du eksisterer. Tenker at ingen vil møte noen de må anstrenge seg for å bli kvitt, det burde være i din egen interesse å lære deg bedre når det er greit at du tar kontakt og ikke minst når du burde trekke deg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dater man ikke blir kvitt er ikke akkurat noe jeg har slitt mye med i mitt liv 😅 Men hadde en gammel skolekamerat som ringte for å be meg med på ting, flere år etter vi så hverandre sist. Jeg avslo alltid, men satt kanskje med et inntrykk av at han tenkte jeg var en sånn som ville takke ja av mangel på andre tilbud. Så viste det seg etter en stund at han hadde løyet på seg at vi var i forhold, helt siden skolen tok slutt. Og vennene begynte å lure på hvorfor jeg aldri var med ham noen steder 🤪

Anonymkode: 639ee...efa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mange menn. Føler de er umulig å bli kvitt, og jeg er vel egentlig veldig tydelig. Dessverre er jeg også veldig høflig og har opplevd flere ganger at menn ikke tar hintet. Så blir de direkte ufin relativt fort. Usj

Anonymkode: 5782b...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger i året i flere år fikk jeg slibrige fyllemeldinger fra en fyr jeg hadde one night stand med, flere år etter at vi lå sammen. Ikke nok med det, men da han skrev siste meldingen bodde han sammen med nabodama som jeg kjenner relativt godt. Sa selvsagt fra til henne og blokkerte hele fyren.

Anonymkode: 46175...974

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Mange mange menn. Føler de er umulig å bli kvitt, og jeg er vel egentlig veldig tydelig. Dessverre er jeg også veldig høflig og har opplevd flere ganger at menn ikke tar hintet. Så blir de direkte ufin relativt fort. Usj

Anonymkode: 5782b...40b

Huff det er ikke greit...

Mangler folkeskikk dem da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å snakke med en nyskilt fyr. Han var veldig intens og skulle ringe hele tiden. Døgnet rundt 😅 

Så plutselig ut av det blå så slettet han meg. 

Gikk noen mnd og plutselig tok han kontakt igjen. Ønsket å møtes. Dum som jeg var så gikk jeg med på det. Han bodde i en annen by enn meg. Han booket et hotellrom. Jeg sa klart ifra at jeg ikke kom til å ha sex med han. Det var greit sa han. 

Vi dro ut å spiste. Hadde en hyggelig kveld. Han ville gi meg noe som lå på hotellrommet. Jeg ble skeptisk, men gikk med på det. Han hadde kjøpt roser og sjokolade. Han ble veldig intens og prøvde å kysse meg og ta på meg. Jeg avviste han og gikk. Han gikk etter meg og han mente jeg hadde brukt han. Jeg sa klart ifra at jeg ikke ligger med fremmede menn. Han ble sur og kalte meg hore. 

Han ringte og sendte meg mange meldinger etterpå. Jeg svarte han ikke og blokkerte han. 
Ser han stalker meg enda på tik tok, men han tar ikke kontakt mer 😅🫢

Anonymkode: 4610b...4ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...