Gå til innhold

Samboeren har vært utro. Nå er jeg i villrede.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke lett. Jeg tilga to ganger. 3. gangen gikk jeg. Jeg burde helt sikkert gått første gang da vi var 24 og ikke hadde barn og hus. Men erfaringsmessig så bør man ta hintet første gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HSV50 skrev (3 minutter siden):

Ikke lett. Jeg tilga to ganger. 3. gangen gikk jeg. Jeg burde helt sikkert gått første gang da vi var 24 og ikke hadde barn og hus. Men erfaringsmessig så bør man ta hintet første gangen. 

Det tenker også jeg. Vi vet alle sammen hva utroskap betyr, og konsekvenser det kan få. Så da tenker jeg som så at den som velger å være utro (for det er et valg), også har valgt å tre ut av forholdet. Den utro har da altså valgt å gjøre det slutt med meg til fordel for en annen. Er man så blind at man ikke ser at et brudd er en mulig konsekvens, så ser jeg sjansen for gjentagelse bare vokse. For da har den utro fått bekreftet at et brudd ikke er en mulig konsekvens.

Ser man at et brudd kan være resultatet av utroskap, men velger å gjøre det likevel. Så har den utro i praksis gjort det slutt. Forholdet er for den utro ikke verdt noe lenger.

Anonymkode: 1941b...534

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er her og leser alle innleggene deres. Jeg er takknemlig for all støtte dere gir meg,og det varmer virkelig.

Det er også en del bastante meninger som legges frem her. "Er barna egentlig dine?". "Hun har sikkert ligget med han i mange måneder." osv. 

Jeg er sikker på at barna er mine,og jeg har ingen holdepunkter for at hun har drevet på i mange måneder. Det jeg har som er håndfast er at det var flørt over kort tid ,og som utviklet seg. 

Hun sier at det aldri skulle gå så langt,men at det var godt med litt oppmerksomhet som hun trengte. For dette hadde det vært litt mangel på. Så ble hun revet med i et øyeblikk hvor all fornuft og tankegang ikke virket som det skulle. Og hun er oppriktig veldig lei seg og langt nede nå. 

Jeg sier overhodet ikke at dette er greit,men ingen av oss er feilfrie. Før eller senere kan man trå feil i større eller mindre grad. 

Uansett er jeg usikker på forholdet,men det er mange hensyn å ta. Det er barn, hus,økonomi osv man må ta i betraktning. Og skal alt det rives vekk pga at man har driti seg ut? Eller kan man jobbe sammen om et felles mål for at begge parter skal fungere greit igjen? Jeg synes dette er vanskelig.

Anonymkode: d12e6...f03

OK, men hvis/når hun gjør noe tilsvarende igjen, så vet du nå i det minste at det var du som slengte en ny sjanse etter henne. 🤷‍♂️

Anonymkode: 2867c...c77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...