Gjest TheRunningMan Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Bussjåfør kastet kokende kaffe på syklist Hva skal en si om sånt? Hadde jeg vært på den bussen, hadde jeg sannsynligvis banket opp bussjåføren. Jeg er ikke lettirritert, men hissige folk som er en plage og utgjør livsfare for andre provoserer meg noe så innmari. Er det rart folk i Norge blir feitere og feitere? Risikerer jo livet hvis en ønsker og trene litt. Få denne bussjåføren vekk!!!
Gjest mamma mø Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Vel, som fotgjenger og bilist i Oslo kan jeg ha et noe anstrengt forhold til syklister jeg også Men dette er å gå for langt! Håper det blir et saftig etterspill for bussjåføren!
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Drøyt å hive kaffe ja, men jeg må innrømme at dersom jeg noen gang blir drapskvinne er det fordi jeg meier ned en mopedist eller syklist, for svært mange av de bruker ikke hodet i det hele tatt
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 Han bør få sparken. Med et slikt temperament så bør han ikke få lov å ha ansvaret for å frakte andre mennesker.
Gjest kenneth Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Bussjåfør kastet kokende kaffe på syklist Hva skal en si om sånt? Hadde jeg vært på den bussen, hadde jeg sannsynligvis banket opp bussjåføren. Jeg er ikke lettirritert, men hissige folk som er en plage og utgjør livsfare for andre provoserer meg noe så innmari. Er det rart folk i Norge blir feitere og feitere? Risikerer jo livet hvis en ønsker og trene litt. Få denne bussjåføren vekk!!! ← Jeg antar du, som en tilsynelatende ansvarsfull og oppegående person, sikkert ville ventet med å banke sjåføren til han hadde stoppet bussen... Jeg trodde også at problemet med økende fedme var et livsstilsproblem, men nå kommer det altså andre teorier på banen som gjør at jeg må revurdere mine holdninger på området.
Gjest lurven Skrevet 27. februar 2006 #6 Skrevet 27. februar 2006 Bussjåfør kastet kokende kaffe på syklist Hva skal en si om sånt? Hadde jeg vært på den bussen, hadde jeg sannsynligvis banket opp bussjåføren. Jeg er ikke lettirritert, men hissige folk som er en plage og utgjør livsfare for andre provoserer meg noe så innmari. Er det rart folk i Norge blir feitere og feitere? Risikerer jo livet hvis en ønsker og trene litt. Få denne bussjåføren vekk!!! ← hvis du hadde banket opp han bussjåføren så er du jo like ille som han
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 Drøyt å hive kaffe ja, men jeg må innrømme at dersom jeg noen gang blir drapskvinne er det fordi jeg meier ned en mopedist eller syklist, for svært mange av de bruker ikke hodet i det hele tatt ← Jeg vil anbefale deg å levere inn lappen med slike holdninger. Ille nok med alle de som ikke vet å te seg i trafikken, men de farligste er de som hisser seg opp.
Lillesøster Skrevet 27. februar 2006 #8 Skrevet 27. februar 2006 Få denne bussjåføren vekk!!! ← Jepp, spark alle busssjåførene- det gjør susen.
Jaheira Skrevet 27. februar 2006 #9 Skrevet 27. februar 2006 Dette er å gå for langt. Vel er det mange syklister som ikke bruker hodet i trafikken, men du gjør ikke slik som dette uansett. Hadde anmeldt saken jeg også om det hadde skjedd meg. Hadde også tatt en tlf til buss selskapet og sagt min mening.
Elle Melle Skrevet 27. februar 2006 #10 Skrevet 27. februar 2006 En bussjåfør vi har kjørt en del med i Oslo gikk rett ut av bussen en gang og slo ned en fyr som drev rågjengeri og deretter slo neven i bussen da sjåføren lot som om han skulle kjøre på ham. Det var ikke`no gøy... Man trenger skikkelige nerver for å være bussjåfør tror jeg (men at de generelt sett irriterer seg over syklister i veibanen som forsinker dem hver eneste dag, det forstår jeg egentlig).
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 hvis du hadde banket opp han bussjåføren så er du jo like ille som han ← Eh? Hvis jeg banker opp en voldtektsmann, er jeg like ille? Hvis jeg banker opp en brutal raner, er jeg like ille? Jeg tror du faen meg må bruke nøtta litt. Å sykle er ikke en kriminell handling, og at bussjåføren skylder på sykkelryttere fordi han har så jævlig store problemer med å slappe av + ta pillene sine betyr ikke at kaffekasting og ut-av-veien pressing er fortjent. Nei, jeg ville knust trynet hans inn i ruta på nærmeste holdeplass, og ikke hatt snev av dårlig samvittighet for det.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #12 Skrevet 28. februar 2006 Man trenger skikkelige nerver for å være bussjåfør tror jeg (men at de generelt sett irriterer seg over syklister i veibanen som forsinker dem hver eneste dag, det forstår jeg egentlig). ← Det er ikke slik at syklister "forsinker" bussjåfører. Bussrutetidene kalkuleres som et gjennomsnitt av hvor lang tid det bruker å ta å kjøre en strekning. Syklister er med i beregningen. Snu det på hodet, ville du forstått at en pappa irriterer seg over bussjåfører som med vilje skader sønnen eller datteren på vei til sykkeltrening? Hadde det vært OK om du hadde en 15-åring som fikk brannskader i trynet fordi han drev med terrengsykkel og var en sunn gutt?
Elle Melle Skrevet 28. februar 2006 #13 Skrevet 28. februar 2006 Neida, Herregud det er da ikke LOV å skade syklister selv om man irriterer seg over dem! Men jeg har tatt bussen i mange, mange år, og det er få ting som er mer forb*##!+ irriterende enn en allerede forsinket buss i rushtrafikken som må snegle seg fram i 20 km/t fordi en eller anne idiot ikke klarer å holde seg på sykkelstien, og heller ikke slipper bussen forbi. Søndagskjørende syklister har ikke noe i veien å gjøre, i alle fall ikke der hvor det er for trangt til å passere! Når det er sagt gjaldt jo ikke dette i denne saken hvor syklisten holdt god fart og ikke var til plage, så jeg tenker ikke på akkurat dette tilfellet. Jeg bare forsøkte å tenke meg til hva som får en bussjåfør til å tilte så fullstendig, og kanskje oppdemmet aggrsjon pga. tullinger på to hjul er noe av årsaken (i tillegg til hva som nå enn er galt med hodet hans).
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #14 Skrevet 1. mars 2006 Eh? Hvis jeg banker opp en voldtektsmann, er jeg like ille? Hvis jeg banker opp en brutal raner, er jeg like ille? Jeg tror du faen meg må bruke nøtta litt. Å sykle er ikke en kriminell handling, og at bussjåføren skylder på sykkelryttere fordi han har så jævlig store problemer med å slappe av + ta pillene sine betyr ikke at kaffekasting og ut-av-veien pressing er fortjent. Nei, jeg ville knust trynet hans inn i ruta på nærmeste holdeplass, og ikke hatt snev av dårlig samvittighet for det. ← Du høres så hissig ut at jeg tror du er trafikkfarlig. Men jeg er enig i at bussjåføren burde få kraftig refs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå