AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg har to dager tilgjengelig i Krakow. Hva bør jeg få med meg? Konsentrasjonsleirene og saltgruvene har jeg allerede regnet med utenom. Tenker gamlebyen, Schindlers museum og Kazimires men er åpen for konkrete forslag til hva jeg kan gjøre og det er å finne på i byen. Har aldri vært der før. Tips til gode restauranter og hva man må se og få med seg. Anonymkode: 424a4...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Dra opp til Krakus mound? En av de beste plassene å se hele byen fra. Anonymkode: 9f061...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dra opp til Krakus mound? En av de beste plassene å se hele byen fra. Anonymkode: 9f061...050 Takk så mye for tipset 😊 Anonymkode: 424a4...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Wawel-slottet. Endret 26. oktober 2024 av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Enig med Krakus. Lurt av deg å sette av tid i Kazimires. Det er utrolig bra å være der på sen kveld, gå fra sted til sted. Flere plasser har masse kandelabere med lys i, og man sitter på puter og tar en drink. Mye god og lokal kunst og musikk. Definitivt der man bør være på kveldene 💙 Anonymkode: 3fb1b...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå