AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Har en toåring og det eeeeer så mye sutring. Jeees. Hvor lenge varer sutre- og sta-fasene og når lå jeg bare begynne å godta at det er sånn hun er? Anonymkode: d6439...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober Det er det ingen svar på, kan være kortvarig eller langvarig. Sønnen min var lite sutrete, hadde vel knapt noe trass, datteren har vel først nå blitt mindre sutrete (6 år). Sta er hun fortsatt. Anonymkode: f11d8...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Del Skrevet 26. oktober Sta-fasen varer leeenge. Jeg synes det blir litt bedre ved 2,5 år, men den varer godt inn i treårsalderen.😵💫 Anonymkode: feb01...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober Min 2-åring sutrer en del og. Men synes det hjelper når jeg ikke bare styrer med andre ting men tar meg tid til å se på henne, prate med henne, si at hun ikke trenger sutre men bekrefte at jeg hører etter og be henne forklare (og hjelpe å finne ord) hva hun vil. Sta har hun vært siden hun var baby og det er jo en egenskap som kan vedvare hele livet. Pappaen hennes er og sta og han er jo voksen. Samme er min mor. Anonymkode: a38a7...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå