AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #21 Del Skrevet 27. oktober 2024 Under Korona gikk jeg fra å vaske håret hver 3/4. dag, til en gang i uka. Det gjorde at det aldri blir fett, og generelt ser sunnere ut. Utover det er min erfaring at produkter og pleie er mye viktigere enn shampoo og balsam, som man uansett skyller ut. Grer alltid håret før vask, og bruker grovtagget kam med balsam. Sprayer så litt balsamspray. Riktig hårbørste er viktig, Mason Pearson sine er veldig gode. Lar det så lufttørke halvveis. Tilsetter pleiende produkter i lengdene, og volumprodukt ved røttene, og føner tørt med rundbørste. Kan ikke anbefale Dyson hårføner varmt nok, den er virkelig skånsom og effektiv. Klemmer litt olje i lengdene hver dag frem mot ny vask. Bruker hårmaske hver uke før vask, har det gjerne i ganske lenge, i tørt hår. Er håret tørt på vinteren bruker jeg i tillegg Hyaluron maske mellom shampoo og balsam. Anonymkode: 50995...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #22 Del Skrevet 27. oktober 2024 fugl fønix skrev (3 timer siden): Hun skal tjene penger på deg,og vil at du skal komme til frisøren så ofte som mulig, derfor hun ikke kommenterte det. Selvfølgelig ser hun om du har utslett,sår i hodebunnen, hun sier det bare ikke for hun tjener jo penger på at du striper håret ditt der. Men hårfargen og bleking inneholder endel kjemikaler og parfyme som kan framprovosere kløe,utslett,irritasjon,tørrhet og noen ganger blødene sår. Jeg har vært bort i noen gode og ærlige frisører,men jeg har også vært bort i mange dårlige og uærlige frisører. Det er derfor jeg sier til deg at du bør dra på apoteket isteden. De har også en veldig fin shampo og balsamserie som hjelper mot disse plagene. Sebamed heter den serien og den funker veldig bra, er mild og uten parfyme. Billigere for lommeboken og bedre for hodebunnen din 😊. Dra på apoteket på mandag du, så blir du kvitt plagene dine en gang for alle, glem frisøren. tror faktisk ikke det. Jeg er der ikke ofte, 2-3 ganger i året ish, så hun tjener ikke mye på meg pga dette hvertfall. Produkter har jeg kjøpt kun en gang der, men disse funket ikke på meg så ble med den ene gangen. Stripet heller ikke håret sist da jeg allerede da mistet mye hår, så ville ikke gi det mer påkjenning da, så ble kun klipp. Men nå skal jeg uansett teste en ny frisør neste gang. Merker/ser ikke sår(utslett selv heller. Sebamed er den jeg bruker nå. Lindrer kanskje kløen noe rett etter vask, men kommer tilbake etter en liten stund. Og balsamen synes jeg er helt forferdelig, skikkelig flokete hår.. Men skal teste Nisim og fungoral Anonymkode: fdd62...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå