AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Skrevet 26. oktober 2024 Hei! Finnes det noe "bootcamp" for psykisk behandling? Jeg tenker et opphold man kan betale for, hvor man får hjelp over tid. Jeg sliter veldig med og dra fysisk til psykologer etc.. Så skulle gjerne ønsket jeg kunne dra på et opphold en stund hvor jeg fikk hjelp. Anonymkode: e44ac...d6b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Skrevet 26. oktober 2024 Det samme har jeg tenkt på! Anonymkode: e4b1d...422
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Skrevet 26. oktober 2024 Finnes ganske sikkert noen organisasjoner som arrangerer noe slikt, men hvordan finne dem…? Det er jo særorganisasjoner ofte for spesifikke ting. Må vel bare google og klikke seg rundt,….. drive litt etterforskning. Anonymkode: 3aa67...617
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Skrevet 26. oktober 2024 Jeg skjønner ikke helt hva du ønsker. Kan du beskrive hvordan en slik mental bootcamp ville blitt gjennomført? Er det noe lignende det å være innlagt på psykiatrisk? Anonymkode: 1e31b...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå