AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Vi har et sett med felger vi skal selge, men vi aner ikke størrelsen på dem. Hvor står den? Vi vet hvilken bil de har vært på, kan det hjelpe oss? Anonymkode: 0f6ed...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Det står som oftest på innsiden av felgen Endret 26. oktober 2024 av C-girl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg har lett, men har ikke funnet noe åpenbart… jeg må kanskje lete bedre. Dekkhotellet har klistret dette (bilde) på felgene - det ser vel ut som størrelsen, men kan jeg stole på det? Anonymkode: 0f6ed...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har lett, men har ikke funnet noe åpenbart… jeg må kanskje lete bedre. Dekkhotellet har klistret dette (bilde) på felgene - det ser vel ut som størrelsen, men kan jeg stole på det? Anonymkode: 0f6ed...93a Det der er dimensjonen på dekket og det siste tallet forteller at felgen er 16", men det sier ingenting om innpress eller bredde på felgen. Anonymkode: c047e...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det der er dimensjonen på dekket og det siste tallet forteller at felgen er 16", men det sier ingenting om innpress eller bredde på felgen. Anonymkode: c047e...8af Takk! Jeg kan som du sikkert forstår ikke noe om dette. Da må jeg vel bare lete videre etter tall på felgene da? Anonymkode: 0f6ed...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sjekk også vognkort til bilen som felgene var benyttet på. Er det benyttet orginal dimensjon vil mye informasjonen være tilgjengelig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå