AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Har gleda meg til å ha heeeeele dagen for meg sjøl. Jobber med mennesker og gir mye av meg sjøl, så på fritiden har jeg kun kontakt med fire veninner ( de kjenner ikke hverandre) Dette er mer enn nok. Føler meg aldri ensom, bare nikoser meg hjemme; strikker, ser tv, baker, rydder i hagen, sitter på kvinneguiden....lager meg god mat:) Er nok introvert. Jeg kan bli veldig urolig og irritert hvis dette forstyrres...liker IKKE at folk kommer innom. Fikk en sms fra ei bekjent, later som jeg ikke ser den....bare noen tanker. Flere som føler dette så sterkt? Anonymkode: 6211c...e41 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jepp, helt lik😄verner godt om min egentid og trenger mye av den. Liker å være med noen få utvalgte jeg får god energi av og koser meg med, men ellers trives jeg best alene med kattene😄🙌🏻 Anonymkode: f1b63...efa 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Høres helt nydelig ut🌿🪷🩷 Anonymkode: d549d...6eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ja, det er vel ganske standard å ha det sånn som introvert😊 da får man energi av å være alene. Anonymkode: 20ae9...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Å ha en hel dag, gjerne flere alene, er bare helt vidunderlig. 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Forstår deg veldig godt, TS, elsker alenedager selv! Men med to barn, og en mann som er over snittet selskapssyk, forekommer det heller sjelden 😅 En gang i blant har jeg hatt en hel helg alene, og herregud som jeg har kost meg!! Gått lang tur i skogen alene, laget meg god mat, kost meg med smågodt foran TV’en på kvelden - og virkelig bare nytt å være i mitt eget selskap ❤️ Anonymkode: 0397b...eb3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 Du er ikke alene her TS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jepp, tror de fleste har behov for egentid 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg har fått kjempe behov for egentid etter jeg fikk barn. Har dessverre en mann som ikke evner å komme seg ut av huset etter de er lagt så jeg får min tid.. Anonymkode: 752c6...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 Forstår deg. Jobber turnus og på fridager er det både familie og venner som spør, for da har jeg jo fri. Ikke alltid de "godtar" at jeg har fri og ikke vil treffes. For de vet at ikke alle dager passer når jeg jobber, feks når jeg har aftenvakter. Jeg vil anbefale deg å ikke bruke unnskyldninger. Ville sagt "det passer ikke i morgen/kan ikke i dag/sliten etter jobb". Og hvis det passer seg kan du sjekke en gang dere treffes at du ofte er sliten etter jobb og trives med å ha litt tid for deg selv. Anonymkode: 2c45d...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jepp. Stor koser meg at barna har flytta ut. Hele tiden på meg selv. Jobber med mennesker jeg å. Så er gull verdt tiden jeg får alene. Beste tiden. Joa har mann. Men han elsker å trene og elsker å møte nye folk. Så han bruker tiden sin på det. Møter her og der og trener hver dag. Vi jobber sammen. Så vi har våre timer sammen. Begrenset om hva vi skal snakke om å. Anonymkode: 8af49...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #12 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ja. Har mer behov for egentid enn jeg har for sosialisering. Typisk introvert (har også aDHD) Anonymkode: 5d95b...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jepp, sånn er det her også. Jobben min er å snakke med mennesker hele dagen, en etter en, og jeg må ha tid for meg selv utenom dette. Har aldri lyst til å finne på noe sosialt. Mann og barn går fint å omgås, blir ikke sliten av å omgås dem heldigvis, men alle andre blir stort sett for mye. Anonymkode: 427e0...4ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #14 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg stortrives i eget selskap. Blir sliten av en kveld med venninnebesøk f.eks. Er hyggelig med besøk altså, men det føles som en slags lettelse når de går likevel 😂 Anonymkode: 2ebfd...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 26. oktober 2024 #15 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ja! Mann og barn får jeg slappet av med, og det er noen ytterst få utover dette jeg også slapper av med til en viss grad. Men mye av den sosiale omgangen jeg driver med er pliktbasert, og jeg føler en enorm lettelse når jeg er alene. Det er litt som å kaste av seg bh-en eller dongeribuksa etter jobb. Endelig kan jeg bare være komfortabel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #16 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har gleda meg til å ha heeeeele dagen for meg sjøl. Jobber med mennesker og gir mye av meg sjøl, så på fritiden har jeg kun kontakt med fire veninner ( de kjenner ikke hverandre) Dette er mer enn nok. Føler meg aldri ensom, bare nikoser meg hjemme; strikker, ser tv, baker, rydder i hagen, sitter på kvinneguiden....lager meg god mat:) Er nok introvert. Jeg kan bli veldig urolig og irritert hvis dette forstyrres...liker IKKE at folk kommer innom. Fikk en sms fra ei bekjent, later som jeg ikke ser den....bare noen tanker. Flere som føler dette så sterkt? Anonymkode: 6211c...e41 Haha! Er helt lik. Samme typ jobb og har fire venninner jeg omgås. Har nok sosialt . Jeg må være alene masse for å trives. Så mye at tanken på en samboer gir meg panikk. Så ja- føler det helt samme. Anonymkode: 9928b...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. oktober 2024 #17 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det kommer veldig an på hvem jeg omgås og kommuniserer med. Har to mennesker i livet mitt som er like lette som luft. Det er morsomt syns jeg 😂. Noen mennesker kan man ha rundt seg hele tiden, mens andre ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober 2024 #18 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har gleda meg til å ha heeeeele dagen for meg sjøl. Jobber med mennesker og gir mye av meg sjøl, så på fritiden har jeg kun kontakt med fire veninner ( de kjenner ikke hverandre) Dette er mer enn nok. Føler meg aldri ensom, bare nikoser meg hjemme; strikker, ser tv, baker, rydder i hagen, sitter på kvinneguiden....lager meg god mat:) Er nok introvert. Jeg kan bli veldig urolig og irritert hvis dette forstyrres...liker IKKE at folk kommer innom. Fikk en sms fra ei bekjent, later som jeg ikke ser den....bare noen tanker. Flere som føler dette så sterkt? Anonymkode: 6211c...e41 Det er nok flere enn deg som er introverte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gleda meg til å ha heeeeele dagen for meg sjøl. Jobber med mennesker og gir mye av meg sjøl, så på fritiden har jeg kun kontakt med fire veninner ( de kjenner ikke hverandre) Dette er mer enn nok. Føler meg aldri ensom, bare nikoser meg hjemme; strikker, ser tv, baker, rydder i hagen, sitter på kvinneguiden....lager meg god mat:) Er nok introvert. Jeg kan bli veldig urolig og irritert hvis dette forstyrres...liker IKKE at folk kommer innom. Fikk en sms fra ei bekjent, later som jeg ikke ser den....bare noen tanker. Flere som føler dette så sterkt? Anonymkode: 6211c...e41 Jepp! Jeg er likedan, jeg jobber i barnehage så når dagen er over er jeg helt uttømt. Da har jeg ingen sosial batteri til overs for andre. Det er ingen som får meg ut til å gjøre noe på en hverdag. Og helgene må planlegges i forkant, jeg er ikke spontan en lørdag, da har jeg gledet meg hele uken til å bare gjøre "ingenting" 😍så hvis noen inviterer meg på noe spontant en lørdag så blir det nei. Er også introvert og verdsetter min egentid HØYT til "irritasjon" for venner og familie. Kaaanskje ikke den lureste jobben for en introvert å jobbe i barnehage, men jeg elsker å jobbe med barn da.. Anonymkode: 402d5...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 Har det sånn. Har mann og tenåringsbarn, og jobber på en barneskole - altså er jeg sosial og sammen med mange mennesker på daglig basis. Hvis mannen har planlagt en tur feks, og avlyser den, så kan jeg faktisk bli ganske irritert.... For da har jeg gledet meg til å være alene.... Er veldig glad i både ham og ungene altså, men de er jo ALDRI borte samtidig.... Anonymkode: f0adc...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå