AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #21 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har også fått noen sånne etter å ha gått ned 35 kilo. Kjennes litt "mykt" ut, mykt og humpete, hos meg. Har tenkt at det er noe åreknutelignende. Anonymkode: e35e3...abb Det her er hardt, stivt og vondt.. veldig ekkelt og ubehagelig 😕 men ser nesten ut som blodårer som «ligger utenpå» huden? Sikker på at det er knuter? Anonymkode: 1baca...018
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #22 Skrevet 26. oktober 2024 Ja, det er åreknuter. De jeg har kjenner som har fått det prematurt er inaktive. Trener du ikke? Det er forebyggende fordi det øker blodsirkulasjon til ekstremitetene. Ellers må du operere dem bort Anonymkode: 3933d...16c 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #23 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er dette? Har de siste par årene gått ned flere titalls kilo og dette har blitt mer og mer synlig med vektnedgangen. Så ikke dette i det hele tatt når jeg var tjukkere. Så enten var det sånn under fettet eller så har det oppstått (har løftet mye vekter, kan det være det)? Har akkurat bikket 30 og syns dette får beina mine til å se 80 år gamle ut. Det er på hele framside av Venstre lår og på Høyre legg. Ikke bare er det stygt, men det er vondt også? Kjenner sånn sprengefølelse når jeg står. I tillegg om jeg står oppreist og kommer borti låret eller leggen så gjør det vondt. Er det noe å gjøre med dette? Har fortsatt 15 kilo til å gå ned og er redd det skal komme mer og mer Anonymkode: 1baca...018 Det heter åreknuter, med ganske høy sikkerhet. De kan behandles kirurgisk. Når du har nådd målvakten din snakker du med fastlegen om hjelp med å ordne åreknutene. Anonymkode: 1c0c5...df3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #24 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det heter åreknuter, med ganske høy sikkerhet. De kan behandles kirurgisk. Når du har nådd målvakten din snakker du med fastlegen om hjelp med å ordne åreknutene. Anonymkode: 1c0c5...df3 Hvor finner en denne målvakten? Anonymkode: bf71a...6c2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #25 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor finner en denne målvakten? Anonymkode: bf71a...6c2 Har du hørt om autokorrekt før? Vet du hvordan den jobber og lager krøll på ord når en skriver? Klarer du å legge godviljen og litt fantasi til når du leser en tekst? Ikke det nei, målvakten er et autokorrekt ord, der det opprinnelige ordet var målvekta. Var det da noe mer? Ikke det nei, takk for meg. Anonymkode: 1c0c5...df3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #26 Skrevet 26. oktober 2024 Det kan hjelpe å bruke støttestrømper. Jeg kjenner flere som har operert (offentlig) og ingen av de har sagt noe om at det var spesielt vondt. Ta kontakt med fastlege og be om å bli henvist. Alt etter hvilken helseregion du hører til kan det være opp til et års ventetid på operasjon. Anonymkode: b1fc3...aef
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #27 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan hjelpe å bruke støttestrømper. Jeg kjenner flere som har operert (offentlig) og ingen av de har sagt noe om at det var spesielt vondt. Ta kontakt med fastlege og be om å bli henvist. Alt etter hvilken helseregion du hører til kan det være opp til et års ventetid på operasjon. Anonymkode: b1fc3...aef Finnes ulike metoder der de ikke opererer i full narkose. Men ts må først få nåla på vekta dit hun vil den skal være ellers blir det avslag på søknaden. Anonymkode: 1c0c5...df3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #28 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du hørt om autokorrekt før? Vet du hvordan den jobber og lager krøll på ord når en skriver? Klarer du å legge godviljen og litt fantasi til når du leser en tekst? Ikke det nei, målvakten er et autokorrekt ord, der det opprinnelige ordet var målvekta. Var det da noe mer? Ikke det nei, takk for meg. Anonymkode: 1c0c5...df3 Godt å få det klarert. Fatter ikke hvorfor folk bruker autokorrekt. Anonymkode: bf71a...6c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå