Silje Storøy Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Vil tro det kommer ut igjen, men om du har forsikring, så har du rett på en gratis videokonsultasjon med veterinær gjennom agria vet guide eller FirstVet (avhengig av hvem du har hundeforsikringen hos). De kan fortelle deg om hunden bør tas med inn på en dyrlegeklinikk eller om du kan se det an (og da hvilke symptomer du bør være obs på). Har du forsikring hos agria, så laster du ned Agria vet guide, logger inn og bestiller en gratis videokonsultasjon. Har du forsikring hos fremtind (sparebank1, DnB, +) eller gjensidige, if, frende, osv, laster du ned FirstVet appen for en gratis videokonsultasjon. Agria vet guide og FirstVet har åpent 24/7, også i helgene. Anonymkode: c16a6...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå