Gå til innhold

Normalt å føle man skal besvime når man har sterk angst? Det føles slik hveeer gang, særlig utendørs!😖

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 55206...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Du blir full av adrenalin og blodet går til musklene slik at du skal kunne "løpe fra løven", da blir det litt lite blod igjen i hodet og det kjennes ut som du skal besvime. Kanskje puster du raskt og grunt i tillegg, da vil det forsterke følelsen. Det er ikke farlig på noen måte, bare ubehagelig følelse. Å besvime er heller ikke farlig (med mindre du slår deg hvis du faller). 

Anonymkode: 828c8...04b

• Nyttig 1
Skrevet

Ja. Jeg setter meg ned om mulig så jeg ikke slår meg i fallet når jeg kjenner jeg er iferd med og besvime. 

Anonymkode: b4f2c...096

Skrevet

Ja

Anonymkode: 2524d...138

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

?

Er det angst du egentlig har da, eller har du egentlig noe annet som du eller helsevesenet feiltolker som angst?.

Anonymkode: 1892e...b4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

?

Hvis du ikke skjønner problemet så la vær 

Skrevet

Ja, det er veldig vanlig. Clear fear appen bruker noen av pasientene mine som hjelp. 

Anonymkode: ab16f...9ae

Skrevet
Friminutt skrev (4 minutter siden):

Hvis du ikke skjønner problemet så la vær 

Det er ts som poster et spørsmålstegn. Spørsmålet står i overskriften. Var det nødvendig å svare henne sånn da?

Skrevet

Bekrefter det alle før meg har skrevet; det er helt vanlig. Får du behandling for angst? 

Anonymkode: c393c...653

Skrevet
Million skrev (31 minutter siden):

Det er ts som poster et spørsmålstegn. Spørsmålet står i overskriften. Var det nødvendig å svare henne sånn da?

Ja da beklager jeg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...