AnonymBruker Skrevet 29. oktober #61 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos oss koster det 600 kroner for julebord som arrangeres i kantina på jobben. I tillegg må vi selv lage maten - betaling dekker kun råvarer. Nei takk. Anonymkode: 8be0b...bb6 Da regner jeg med det også er fri bar, ellers gir ikke regnestykket mening Anonymkode: e2f7d...605 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #62 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da regner jeg med det også er fri bar, ellers gir ikke regnestykket mening Anonymkode: e2f7d...605 Nei, drikke må hver enkelt betale selv. Jeg drikker ikke alkohol, så for min del hadde det vært null der, men likevel. Kantina? Anonymkode: 8be0b...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #63 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 14.01): Nei, drikke må hver enkelt betale selv. Jeg drikker ikke alkohol, så for min del hadde det vært null der, men likevel. Kantina? Anonymkode: 8be0b...bb6 Vi har og julebord i kantina. Det er vanlig mange steder jeg vet om. Anonymkode: e5b7c...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #64 Del Skrevet 30. oktober Hateridioter skrev (På 28.10.2024 den 21.43): Det skulle tatt seg ut om etaten jeg jobber i skulle betalt julebord for alle 6000 ansatte når det ellers må spares i alle ledd. Eller kanskje det å betale julebord for 6.000 ansatte hadde vært økonomisk for etaten i form av at de ansatte hadde følt seg verdsatt-- og dermed lavere sykefravær? Anonymkode: fd7c2...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 30. oktober #65 Del Skrevet 30. oktober SPOCA skrev (På 26.10.2024 den 23.45): Jeg regner med at det tas hensyn til allergier, så det er jo helt irrelevant for problemstillingen. Hvis ikke det hensyntas er jo det helt bak mål. Du synes virkelig det er greit at jeg som drikker vann skal sponse deg som drikker alkohol for mange hundre kroner? Seriøst? Det er stor forskjell på å tilpasse litt på matfronten, og sponse dyr alkohol. Det er de som drikker alkohol som sponser de som ikke gjør det vanligvis når man er ute og spiser. Hadde ingen drukket alkohol, måtte maten vært mye dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 31. oktober #66 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller kanskje det å betale julebord for 6.000 ansatte hadde vært økonomisk for etaten i form av at de ansatte hadde følt seg verdsatt-- og dermed lavere sykefravær? Anonymkode: fd7c2...bc5 Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #67 Del Skrevet 31. oktober Traktor skrev (På 26.10.2024 den 12.00): ngenting. Dette bør selvfølgelig dekkes av arbeidsgiver dersom de faktisk verdsetter sine ansatte. Men det gjør jo ikke Oslo kommune, bortsett fra på toppene hvor de lett feirer seg selv og gir alle sine likelønn. Anonymkode: 8fc47...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå