Gå til innhold

Betale 800+ for julebord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hos oss koster det 600 kroner for julebord som arrangeres i kantina på jobben. I tillegg må vi selv lage maten - betaling dekker kun råvarer. Nei takk.

Anonymkode: 8be0b...bb6

Da regner jeg med det også er fri bar, ellers gir ikke regnestykket mening

Anonymkode: e2f7d...605

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da regner jeg med det også er fri bar, ellers gir ikke regnestykket mening

Anonymkode: e2f7d...605

Nei, drikke må hver enkelt betale selv. Jeg drikker ikke alkohol, så for min del hadde det vært null der, men likevel. Kantina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 14.01):

Nei, drikke må hver enkelt betale selv. Jeg drikker ikke alkohol, så for min del hadde det vært null der, men likevel. Kantina?

Vi har og julebord i kantina. Det er vanlig mange steder jeg vet om.

Anonymkode: e5b7c...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (På 28.10.2024 den 21.43):

Det skulle tatt seg ut om etaten jeg jobber i skulle betalt julebord for alle 6000 ansatte når det ellers må spares i alle ledd.

Eller kanskje det å betale julebord for 6.000 ansatte hadde vært økonomisk for etaten i form av at de ansatte hadde følt seg verdsatt-- og dermed lavere sykefravær?

Anonymkode: fd7c2...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (På 26.10.2024 den 23.45):

Jeg regner med at det tas hensyn til allergier, så det er jo helt irrelevant for problemstillingen. Hvis ikke det hensyntas er jo det helt bak mål.

Du synes virkelig det er greit at jeg som drikker vann skal sponse deg som drikker alkohol for mange hundre kroner? Seriøst? Det er stor forskjell på å tilpasse litt på matfronten, og sponse dyr alkohol.

Det er de som drikker alkohol som sponser de som ikke gjør det vanligvis når man er ute og spiser. Hadde ingen drukket alkohol, måtte maten vært mye dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eller kanskje det å betale julebord for 6.000 ansatte hadde vært økonomisk for etaten i form av at de ansatte hadde følt seg verdsatt-- og dermed lavere sykefravær?

Anonymkode: fd7c2...bc5

Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktor skrev (På 26.10.2024 den 12.00):

ngenting. Dette bør selvfølgelig dekkes av arbeidsgiver dersom de faktisk verdsetter sine ansatte. 

Men det gjør jo ikke Oslo kommune, bortsett fra på toppene hvor de lett feirer seg selv og gir alle sine likelønn. 

Anonymkode: 8fc47...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...