AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Jeg skal i år arrangere, på kommunal arbeidsplass. Prisene har jo gått opp på alt, men synes dette ble veldig dyrt. Og lurer på hva du hadde vært villig til å betale. Kanskje burde vi samles og gjøre noe helt annet? Dette er bare maten, drikke kommer i tillegg. Anonymkode: 1e280...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober Jeg hadde betalt max 500 kroner, og da med både mat og drikke. Anonymkode: 3d52d...5d3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 26. oktober #3 Del Skrevet 26. oktober Jeg betalte over 1000,- et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 26. oktober #4 Del Skrevet 26. oktober Hvor mye jeg ville betalt, hadde kommet ann på hva jeg fikk for pengene.. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 26. oktober #5 Del Skrevet 26. oktober Jeg synes dette var dyrt, men igjen, alt koster jo. Har du sjekket rundt, eller er dette kun ett sted? Det burde jo være muligheter for å få det billigere. Og det vil sikker komme på over 1000 med drikke, så da vil det nok være de færreste som kommer, for jeg antar at dere må betale det selv. Jeg vet at det kanskje ikke er det folk har mest lyst til om man kunne velge, men kunne en julelunsj på jobben ha vært et alternativ? Altså at dere bestiller mat, men har en utvidet lunsj en dag og spiser på jobben? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Del Skrevet 26. oktober Kun gratis for min del. Penger bruker jeg på venner og familie. Dette blir fort over 1000kr med drikke, kjempedyrt. Anonymkode: 5561c...828 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #7 Del Skrevet 26. oktober Nei, hadde ikke betalt 800 kr for julebord. Hos oss betaler vi bare for drikke, arbeidsgiver betaler for middag. Anonymkode: 4d1ff...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Del Skrevet 26. oktober Hadde ikke vurdert det. Takk, men nei takk. Anonymkode: d8c95...6ad 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 26. oktober #9 Del Skrevet 26. oktober Ingenting. Dette bør selvfølgelig dekkes av arbeidsgiver dersom de faktisk verdsetter sine ansatte. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #10 Del Skrevet 26. oktober Jeg hadde ikke betalt for julebord. Er det gratis, kommer jeg kanskje. Anonymkode: 13d5b...924 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #11 Del Skrevet 26. oktober 1000 har vi betalt Anonymkode: 626ea...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #12 Del Skrevet 26. oktober Traktor skrev (Akkurat nå): Ingenting. Dette bør selvfølgelig dekkes av arbeidsgiver dersom de faktisk verdsetter sine ansatte. Det er kanskje ikke lov i kommunen? Jeg jobber selv i en privateid bedrift, og julebord (og sommerfest og årlig langhelg i utlandet) dekkes selvsagt av arbeidsgiver. Hadde aldri i verden giddet å betale for så mye som et glass brus sjæl! Anonymkode: ef54e...b08 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 26. oktober #13 Del Skrevet 26. oktober Her sliter vi med økonomien, så mat for en person til kr 800 hadde vært uaktuelt. Hadde de 800 dekt både mat, drikke til maten OG noe veldig attraktiv underholdning iform av musikk eller standup, helst musikk og dans, DA hadde jeg vurdert i positiv retning. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 26. oktober #14 Del Skrevet 26. oktober Traktor skrev (4 minutter siden): Ingenting. Dette bør selvfølgelig dekkes av arbeidsgiver dersom de faktisk verdsetter sine ansatte. Og store deler av befolkningen mener det offentlige ikke skal verdsette de ansatte og betale julebordet deres. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #15 Del Skrevet 26. oktober Betale for julebord? Nope! Julebord kan anses som velferdstiltak for de ansatte som gjør at det gis skattereduksjon for arbeidsgiver. Anonymkode: 92c96...649 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #16 Del Skrevet 26. oktober Blir for mye, litt av prinsipp. Synes alle burde få julebord gratis. Anonymkode: 0368a...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #17 Del Skrevet 26. oktober Det kommer helt an på hva dette julebordet var. Hvis det er snakk om julebuffe i grelle lokaler - helt uaktuelt. Anonymkode: 0faf3...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #18 Del Skrevet 26. oktober Hadde jeg ikke giddet. Med drikke i den prisen, kunne jeg vurdert det, men synes det er dyrt Anonymkode: 4c4c8...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #19 Del Skrevet 26. oktober Hadde ikke giddet. Skal på såpass mange andre julebord med venner osv. at er egentlig uaktuelt å betale noe mer enn kanskje 250. Anonymkode: 1d50a...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 26. oktober #20 Del Skrevet 26. oktober For et julebord med venner hadde jeg nok sikkert lett betalt 800 kroner, julebord med vennegjengen blir som oftest langt dyrere enn dette, men det kommer jo helt an på hva som inngår i disse 800 kronene. For julebord med jobben hadde jeg betalt maksimalt kroner 0. Jeg er gjerne med på julebord med jobben også, selv om det sjelden er noen høydare, men jeg har gjennom min yrkeskarriere aldri måttet betale for julebord og kommer aldri til å gjøre det heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå