AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hei alle fine folk! Beklager grotesk og ekkelt bilde. Tror dere dette kan være festeblødning? Hvor lenge etter festeblødning får man positiv test? Er 10 eller 11 DPO. Anonymkode: b0125...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Har du tatt test? Egget er som regel festet innen nå, og begynner å avgi hcg. Anonymkode: c5dc4...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du tatt test? Egget er som regel festet innen nå, og begynner å avgi hcg. Anonymkode: c5dc4...c07 Ja, jeg har testet. Dessverre negativ test Leste på libero.no at egget fester seg 1-2 uker etter EL, men ser det står litt forskjellig rundt forbi. Det er nok dessverre mest sannsynlig starten på TR... Anonymkode: b0125...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 Når hadde du eggløsning? Om de er ogs egget fester seg..tar de 2-4 dager før du eventuelt kan få positive test Ser litt ut som gammel blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 mommyaka skrev (1 time siden): Når hadde du eggløsning? Om de er ogs egget fester seg..tar de 2-4 dager før du eventuelt kan få positive test Ser litt ut som gammel blod Jeg bruker Clearblue advanced fertilitetsmonitor, og fikk "max" 14. og 15. oktober. Første dag med max indikerer stigning av Lh- hormonet, så eggløsning kommer 24-36 timer etter første dag med max Anonymkode: b0125...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma89 Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg fikk festeblødning 8 DPO og positiv test 12 DPO 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 selma89 skrev (5 minutter siden): Jeg fikk festeblødning 8 DPO og positiv test 12 DPO 🤞 Takk for svar ❤️ Testet du også dagene mellom 8 og 12 DPO, eller ventet du med å teste til 12DPO? Anonymkode: b0125...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå