Gå til innhold

Han vet fortsatt ikke når, hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri lagt rundt og aldri hatt one night stand- så dette er din påstand og veldig unødvendig og skrive syns jeg. 

Anonymkode: 3b357...8a5

«ligget rundt»

Anonymkode: bd4f5...d72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bittert å bruke 4 av dine begrensede fertile år på en sånn mann. All medfølelse fra meg. Ville gått inn for fullt for prosjekt alenemamma nå, hvis jeg var deg. Da har du iallfall prøvd. 

Anonymkode: ed305...532

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bittert å bruke 4 av dine begrensede fertile år på en sånn mann. All medfølelse fra meg. Ville gått inn for fullt for prosjekt alenemamma nå, hvis jeg var deg. Da har du iallfall prøvd. 

Jeg mener så klart assistert befruktning eller avtale med en venn eller homofilt par. Ikke med den mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er ikke så mange alternativ her.

1. Enten er han oppriktig usikker på at han vil ha barn.

2. Eller han har ombestemt seg fra det han sa før, om at han ikke vil ha barn. (Og er da en feit dritt som ikke er ærlig med deg!)

3. Eller han vil bare ikke ha barn med deg.

Det at han bare svarer "vet ikke", det tyder på at nr. 1 egentlig ikke er saken, for da hadde han kunnet gi noen reflekterte tanker rundt hvorfor han er usikker.

Jeg tror heller ikke nr. 2 er tilfelle, siden han svarer deg "vet ikke" ang. barn. Ergo, han er ikke ærlig med deg.

Og da står jeg bare igjen med alternativ nr. 3 - han ønsker ikke barn med deg. Men er for feig og uærlig til å si det.

En mann som er 36 år gammel, han vet at det begynner å haste om han skal få barn med en kvinne på samme alder.

Så, hvor står du da, Ts? Om nr. 1 likevel skulle være hans sannhet, da er han som 36-åring fremdeles altfor umoden til at du bør ønske ham som far til dine barn, for han greier ikke en gang å kommunisere sin ev. usikkerhet, reflektere over det og over det faktum at det faktisk ikke er mange år igjen hvis dere to skulle fått barn sammen. Ergo, er det nr. 1 så bør du velge bort ham pga. denne umodenheten og usikkerheten han føler, selv etter fire år sammen.

Er det alternativ nr. 2 som er tilfelle - vel, da gjelder det samme, han er for umoden og feig til å være ærlig med deg, og forholdet deres er da i realiteten uansett over.

Er det alternativ nr. 3 som er tilfelle, da gjelder akkurat det samme, han er ikke ærlig med deg, han er for umoden og feig til å stå for det, og forholdet er uansett over, for skulle nr. 3 stemme, da utnytter han bare deg inntil han finner en ny som han ønsker å få barn med.

Uansett hvordan jeg snur og vender på dette, så ender jeg på samme konklusjon - dette forholdet er over, Ts!

Du ønsker deg barn, og da må du akseptere at det vil du ikke få med denne mannen, for han har ikke samme ønsker som deg og med deg.

Velg deg selv, velg din egen fremtid - ikke kast bort din fremtid på en mann som ikke er moden nok og ærlig nok til å fortjene deg!

❤️

Anonymkode: 4ecf1...464

Takk for et at du tok deg tid til å skrive et så utfyllende innlegg. Det er den eneste løsningen jeg å sitter igjen med, å gå. Men det gjør vondt og prøver bare å finne riktig tid å si det på.

Anonymkode: 3b357...8a5

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville valgt barn, og gått fra han. Et barn vil du aldri angre på, men du vil nok angre om du velger mannen fremfor barnet. Og hva gjør du hvis du velger mannen, og han gjør det slutt når det er for sent? Da sitter du uten verken mann eller barn, og kommer til å angre bittert. Forholdet kan ta slutt, men et barn vil du ha hele livet.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...