AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Skrevet 26. oktober 2024 Hei. Min første visdomstann holder på å bryte fram, og det gjør vondt!! Har tatt paracet hver fjerde time de siste to dagene. Går det over så fort den kommer ordentlig ut (er halvveis ute), eller burde jeg dra til tannlege for å trekke? Vil helst unngå å bruke penger på å trekke hvis det går over av seg selv. Anonymkode: 056a3...c3b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Min første visdomstann holder på å bryte fram, og det gjør vondt!! Har tatt paracet hver fjerde time de siste to dagene. Går det over så fort den kommer ordentlig ut (er halvveis ute), eller burde jeg dra til tannlege for å trekke? Vil helst unngå å bruke penger på å trekke hvis det går over av seg selv. Anonymkode: 056a3...c3b Har den plass til å komme greit frem da? Mindre ubehagelig å trekke etter at tanna har brutt igjennom enn før. Anonymkode: 686ce...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Skrevet 26. oktober 2024 Ta ibux 600Mg. Mine visdomstenner kom når jeg var rundt 25. Måtte trekke jeksler både oppe og nede for at dem skulle komme opp. Anonymkode: 1e663...0b1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Skrevet 26. oktober 2024 Smerter kan indikere at tennene ikke har nok plass, så greit å sjekke hos tannlege. Jeg husker ærlig talt ikke hvordan det var i mitt tilfelle, er 20 år siden. Men alle tennene er fjernet, 2 av dem kirurgisk. Anonymkode: afb0a...48f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Skrevet 26. oktober 2024 Gå til tannlege og få en sjekk. At det gjør så vondt kan være et tegn på at ting ikke er som det skal. Får du betennelse kan det gjøre sinnsykt vondt. Anonymkode: 2b5f8...636
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta ibux 600Mg. Mine visdomstenner kom når jeg var rundt 25. Måtte trekke jeksler både oppe og nede for at dem skulle komme opp. Anonymkode: 1e663...0b1 Trekke andre tenner for at visdomstenner skulle komme opp? Mine visdomstenner ble operert ut fordi at de ikke skulle påvirke de tennene mine. Anonymkode: 2b5f8...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå