AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Skrevet 26. oktober 2024 Jeg ønsker å arbeide med måten jeg tenker på meg selv og min egen verdi å møte med andre. Noen som har råd til hvordan jeg kab øke egenverdien min og måten jeg tenker om meg selv? Anonymkode: f7e4e...36a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Skrevet 26. oktober 2024 Selvhjelpsbøker har ofte konkrete oppgaver. Anonymkode: e1122...b4d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Selvhjelpsbøker har ofte konkrete oppgaver. Anonymkode: e1122...b4d Vet du om noen som handler om egenverdi? Anonymkode: f7e4e...36a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Skrevet 26. oktober 2024 Slik jeg tolker deg så ønsker du å styrke selvfølelsen? Å vise seg selv selvmedfølelse kan være en del av det. Psykologliv hadde en liten introduksjon til dette på sin instagram, tror også en av podcast episodene hennes handler om noe av det samme (begynner å bli lenge siden jeg hørte den nå, så litt usikker). https://www.instagram.com/psykologliv/p/C9Abc_4vxLu/ Anonymkode: c0ae5...094 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet du om noen som handler om egenverdi? Anonymkode: f7e4e...36a Psykolog med sovepose- sjekk insta først, handler jo mye om det og forstå seg selv, egne følelser og reaksjoner- der ligger jo også egenverdi. Tøffere enn du tror er bok nr 2👏anbefales Anonymkode: 4fe6c...5ea
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet du om noen som handler om egenverdi? Anonymkode: f7e4e...36a Sjekk ut bøkene og arbeidsheftene til Nicole LePera tror jeg hun heter, det hjalp meg mye. Er også en arbeidsbok som heter Hvordan elske seg selv. For min del hjalp det mer med slike bøker med øvelser jeg måtte gjøre, for å tvinge meg inn i min egen dybde. Ved å kun lese bøker, var det som om alt var "eksternt" og ikke nødvendig at jeg klarte å nå mitt eget indre. Og det er jo dét som er nødvenfig. Å finne rotårsaken bak hvorfor vi føler oss som.vi gjør, og.hvorfor vi har tankesettene osv. Anonymkode: 3a54f...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå