AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Jeg bori et område som på grunn av en skråning er synlig for hele byen. Det er synlig for sentrum, for skolen, for flere ulike nabolag, for sjøen, ja, faktisk så vil det være synlig for danskebåten. Kan vi pynte huset med julebelysning eller blir det vulgært. Hvor mye kan vi eventuelt pynte med? Anonymkode: d66e5...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober Gå all in! Men gjør det fint - ikke bare sleng noe opp. Jeg elsker julebelysning og synes det er topp når noen tør å skille seg ut. Anonymkode: 74619...94b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Del Skrevet 26. oktober Klassisk varm julebelysning, uten glorete farger og blinking, så har du en sikker vinner❤️ I kommunen vår har vi et sånt hus som du beskriver. Altså vi ser det godt fra mange steder. Jeg elsker når det blir desember og de pynter opp huset sitt. Det har blitt en del av julebybildet vårt❤️ Anonymkode: 338c5...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå