AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Skrevet 25. oktober 2024 Hva skjer hvis jeg legger ut en liten dose (1 spiseskje)? Er katter i nabolaget og jeg synes det er så koselig å se dem hos meg. De kommer og «passer» på huset virker det som. Anonymkode: c7d54...84e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Skrevet 25. oktober 2024 Både min katt og naboens her kan ikke fordra det. Jeg kjøpte og gav det til naboen men .. Anonymkode: d259c...865
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Skrevet 25. oktober 2024 Jeg kjøpte en kattemynte tidligere i sommer, og nabokatten eeeelsker den! Men den vokser noe voldsomt, bare sånn at du er obs, jeg har min i potte foreløpig. Anonymkode: 46076...9c4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg kjøpte en kattemynte tidligere i sommer, og nabokatten eeeelsker den! Men den vokser noe voldsomt, bare sånn at du er obs, jeg har min i potte foreløpig. Anonymkode: 46076...9c4 Har tørket kattemynte i pose. Anonymkode: c7d54...84e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Skrevet 26. oktober 2024 Noen katter elsker det, noen blir hypre, noen sovner, noen blir aggressive. Også har vi noen katter som gir totalt faen Anonymkode: af1a2...62b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Skrevet 26. oktober 2024 Min katt kaster opp og blir dårlig av catnip. Hadde ikke blitt fornøyd om naboer prøvde å lokke katten min til seg. Det er ikke greit! Anonymkode: b7f2c...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Skrevet 26. oktober 2024 Vi har to kattunger nå. Den ene blir helt vill når vi gi ham leker med catnip. Kan leke i timesvis og koser seg ordentlig. Den andre bryr seg ikke. Anonymkode: 113fd...227
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Min katt kaster opp og blir dårlig av catnip. Hadde ikke blitt fornøyd om naboer prøvde å lokke katten min til seg. Det er ikke greit! Anonymkode: b7f2c...3c1 Jeg lokker dem ikke til meg. Det kommer tre-fire katter hit hver dag og oppholder seg på tomten relativt lenge uansett. Men ok, i går så hadde jeg litt ute og det var borte samme dag. Skal ikke ha mer da. 😳 Anonymkode: c7d54...84e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg lokker dem ikke til meg. Det kommer tre-fire katter hit hver dag og oppholder seg på tomten relativt lenge uansett. Men ok, i går så hadde jeg litt ute og det var borte samme dag. Skal ikke ha mer da. 😳 Anonymkode: c7d54...84e Da lokket du jo kattene til deg... En skal være svært forsiktig med å legge ut slikt, for det kan fort bli problematisk hvis; Flere katter samler seg og det blir konkurranse om catnipen Katten vil hevde territoriumet som har catnipen og begynner å markere på tingene dine Katter samler seg og overfører sykdom til hverandre Katter får i seg catnipen og blir syk Andre dyr blir tiltrukket av catnipen (dette gjelder også fôring av annenmanns katter) Anonymkode: 49dd8...5b0
Tabris Skrevet 26. oktober 2024 #11 Skrevet 26. oktober 2024 Ca 75% av voksne katter liker catnip, de resterende 25% bryr seg ikke om det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #12 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere katter samler seg og det blir konkurranse om catnipen Katten vil hevde territoriumet som har catnipen og begynner å markere på tingene dine Katter samler seg og overfører sykdom til hverandre Katter får i seg catnipen og blir syk Andre dyr blir tiltrukket av catnipen Anonymkode: 49dd8...5b0 Ok • det er som regel kun 1-2 katter av gangen, og så noen andre i løpet av dagen • har ingen ting stående ute • kattene som er her kjenner hverandre • ok, skal ikke legge ut mer • hvilke dyr og hvordan kan de reagere? Er ingen andre dyr utenom kanskje mus og små biller Anonymkode: c7d54...84e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Skrevet 26. oktober 2024 Usikker på hva catnip lukter - men jeg har 2 hunnkatter av rasen Ragdoll - den ene eeeeelsker tåfislukt og går bananas når noen kommer på besøk med sko med tåfis-lukt....hun blir definitivt ruset av det og velter seg oppi skoene i gangen....den andre hunnkatten bryr seg ikke i det hle tatt Rare greier..... Anonymkode: ba80e...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå