AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg var 15 år, han var 21. Jobbet på et hotell jeg var på i Tyrkia med min mor. Han voldtok meg inne på hotellrommet mitt mens min mor satt på terassen utenfor. Jeg fortalte henne om hendelsen etterpå, og hun sa til meg at det ikke var voldtekt og at det var helt normalt og oppføre seg sånn og at han gjorde det fordi han likte meg. Jeg var 15 år, jomfru og naiv. Men jeg trakk meg unna ham, for jeg syntes han var ekkel. Men min mor presset meg på alle mulige måter, hun ville jeg skulle møte han, hjernevasket meg og trakk vekk sin kjærlighet og omsorg fra meg om jeg sa nei. Så til slutt gikk jeg med på det, og møtte han en gang til, han prøvde da å voldta meg igjen i full offentlighet men jeg kom meg unna. Fortalte min mor om hendelsen igjen, men hun bare lo av det og fortsatte å forgude han. Vi reiste hjem og der fortsatte det, hun nektet å gjøre ting for meg, nektet meg å møte venner eller andre gutter. Manipulerte meg på alle mulige måter, hvis jeg ikke snakket med han. Jeg har idag forstått at det var en slags omsorgssvikt, og sitter igjen med så mye sinne. Jeg er nå 28 år, så det er 13 år siden, men føles som om det var igår. Det jeg sliter aller mest med er å forstå hvorfor, jeg har selv 2 barn nå og kunne aldri i verden gjort noe slikt og sviktet dem så grådig. Det jeg lurer på er hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Jeg sliter enormt med forholdet til min mor, og mine barn forguder henne. Mens jeg vil helst ikke ha noen ting med henne å gjøre, men samtidig så føler jeg så mye skyld for at jeg tenker slik. Hadde dere kuttet all kontakt? Eller er dette noe jeg bare må svelge? Anonymkode: 12bb6...965 3 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Del Skrevet 25. oktober 2024 For en forferdelig ting å gjøre mot barnet sitt! Jeg forstår at du sliter. Har du gått i terapi for å håndtere alle følelsene? Anonymkode: 62932...188 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Del Skrevet 25. oktober 2024 Hadde du kontakt med han etter at dere kom hjem fra ferie? Voldtatt i full offentlighet? Hvor? Anonymkode: a9091...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Del Skrevet 25. oktober 2024 æsj for en forferdelig mor du har..! Anonymkode: 4b61e...c12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #5 Del Skrevet 25. oktober 2024 Skjønner veldig godt at du sliter med forholdet til mor. Dette er ikke normal oppførsel eller reaksjon fra en forelder. Hun skulle stilt opp for deg etter den første voldtekten, å hun skulle ihvertfall ikke oppmuntret til mer kontakt med den mannen. Jeg håper virkelig du får hjelp hos psykolog. Har du noen personer du er trygg på å kan lene deg mot? Tenker da ikke på mor, men ei god venninne, tante, bestemor osv. Det kan være godt å snakke med noen man er trygg på også. Anonymkode: b3a3f...60e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #6 Del Skrevet 25. oktober 2024 Håper du får god hjelp! Du må ikke få dårlig samvittighet, hvis du kutter kontakt. Jeg hadde kuttet kontakt selv. Det din mor gjorde var ikke greit. Mange gode tanker til deg❤️ Du er tøff, som vil ta tak i dette! Anonymkode: bd7f5...4ff 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #7 Del Skrevet 25. oktober 2024 Håper du får god hjelp! Det er helt innafor å kutte all kontakt, tenker nå jeg. Alternativt må hun ALDRI få være alene med ungene dine. Anonymkode: 9f8f2...fa5 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 25. oktober 2024 #8 Del Skrevet 25. oktober 2024 Aldri la barna dine være alene med henne! 12 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 25. oktober 2024 #9 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper du får god hjelp! Det er helt innafor å kutte all kontakt, tenker nå jeg. Alternativt må hun ALDRI få være alene med ungene dine. Anonymkode: 9f8f2...fa5 To sjeler og en tanke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #10 Del Skrevet 25. oktober 2024 Hva i all verden var din mors interesse i akkurat denne fyren? Er hun tyrkisk og ville at du skulle finne deg en tyrker? Har du konfrontert henne i voksen alder? Jeg går helt vondt av det. Det kan umulig være eneste omsorgssvikt når hun var i stand til noe slikt, Jeg mener du må ta dette opp med henne når du er sterk nok, og ikke la henne bagatellisere noe som helst. Hun må få bli fortalt - uansett hva hun sier - at hun både sviktet og svek deg på det groveste. Spør om hun ville gjort det samme mot dine barn. Sett det i et perspektiv som gjør det umulig å bortforklare. Hun har vist at du på ingen måte kan stole på henne. Må dere har kontakt? Jeg ville nesten blitt bekymret over at barna forguder henne. Jeg hadde blitt bekymret for at hun kan få dem til å snu seg mot deg senere, når de er større, i tilfelle det oppstår konflikt, eller hvis hun ønsker en konflikt. Og da vil de kunne tro på din mor, som vil si det er oppspinn, og siden det ikke har vært tema før. Du bør også være åpen med barna, når de er store nok, om årsaken. Men nå fremover må du fokusere på terapi og helst ikke ha noe særlig med henne å gjøre. Anonymkode: 232dd...a3d 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 25. oktober 2024 #11 Del Skrevet 25. oktober 2024 Men hvorfor? Hva var motivasjonen hennes for denne oppførselen? Har du spurt henne? Helt helt sykt. Skjønner godt at du sliter med å forholde deg til henne 💕 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 25. oktober 2024 #12 Del Skrevet 25. oktober 2024 Så fælt! Hva har hun fått ut av det? Hvorfor lot hun det skje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #13 Del Skrevet 25. oktober 2024 Moren din er psyko og må fengsles. Har du anmeldt henne? Anonymkode: a156c...e87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. oktober 2024 #14 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg var 15 år, han var 21. Jobbet på et hotell jeg var på i Tyrkia med min mor. Han voldtok meg inne på hotellrommet mitt mens min mor satt på terassen utenfor. Jeg fortalte henne om hendelsen etterpå, og hun sa til meg at det ikke var voldtekt og at det var helt normalt og oppføre seg sånn og at han gjorde det fordi han likte meg. Jeg var 15 år, jomfru og naiv. Men jeg trakk meg unna ham, for jeg syntes han var ekkel. Men min mor presset meg på alle mulige måter, hun ville jeg skulle møte han, hjernevasket meg og trakk vekk sin kjærlighet og omsorg fra meg om jeg sa nei. Så til slutt gikk jeg med på det, og møtte han en gang til, han prøvde da å voldta meg igjen i full offentlighet men jeg kom meg unna. Fortalte min mor om hendelsen igjen, men hun bare lo av det og fortsatte å forgude han. Vi reiste hjem og der fortsatte det, hun nektet å gjøre ting for meg, nektet meg å møte venner eller andre gutter. Manipulerte meg på alle mulige måter, hvis jeg ikke snakket med han. Jeg har idag forstått at det var en slags omsorgssvikt, og sitter igjen med så mye sinne. Jeg er nå 28 år, så det er 13 år siden, men føles som om det var igår. Det jeg sliter aller mest med er å forstå hvorfor, jeg har selv 2 barn nå og kunne aldri i verden gjort noe slikt og sviktet dem så grådig. Det jeg lurer på er hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Jeg sliter enormt med forholdet til min mor, og mine barn forguder henne. Mens jeg vil helst ikke ha noen ting med henne å gjøre, men samtidig så føler jeg så mye skyld for at jeg tenker slik. Hadde dere kuttet all kontakt? Eller er dette noe jeg bare må svelge? Anonymkode: 12bb6...965 Huff. Du burde 1, anmelde henne til politiet og 2, oppsøke terapeut for å få bearbeidet traumene. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #15 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg tenker at dette er helt sykt! Hva tror du at hun lot dette skje? Hvor kom hun i kontakt med denne fyren? Hadde hun selv tyrkiske menn? Hva var motivet hennes? Jeg vet om en dame med to jenter som var helt vill etter tyrkiske menn, og ble lurt fra penger og det mer. Jeg vet ikke helt om det klikket helt for henne, men det var et veldig rart opplegg. Anonymkode: d3243...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #16 Del Skrevet 25. oktober 2024 Herlighet, stakkars deg, for en grusom ting å gjøre mot sitt barn! Ikke rart du strever med traumer. Så fin mamma du selv er❤️. Jeg vil råde deg til å ta opp det med å bryte kontakten med terapeuten du får. Det kan være god hjelp for deg i den prosessen, uansett hva du velger. Du skal ikke ha dårlig samvittighet om du bryter, du skal kun passe på deg selv og egen helse. God klem til deg. Anonymkode: 073f7...f4f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #17 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker at dette er helt sykt! Hva tror du at hun lot dette skje? Hva var motivet hennes? Anonymkode: d3243...388 Penger vil jeg tro. Anonymkode: 17e7f...e98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinemor78 Skrevet 25. oktober 2024 #18 Del Skrevet 25. oktober 2024 Kjære deg. Du er klokere og langt mer oppegående enn din mor. Bare at du stiller et slikt spørsmål viser hvor dårlig selvbilde og tillit til deg selv du har. Hva ville du gjort om et barn fortalte noe slikt til deg? Dette er overhodet ikke greit. Svaret er ikke å bryte kontakten med din mor…enda… den er å først fortelle henne med klare tydelige ord hva hun har gjort. At hun over hodet ikke støttet deg når du ble utsatt for overgrep. Hun fortjener deg ikke… men kanskje ser du det også? Hvor ynkelig hun har oppført seg og sviktet? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var 15 år, han var 21. Jobbet på et hotell jeg var på i Tyrkia med min mor. Han voldtok meg inne på hotellrommet mitt mens min mor satt på terassen utenfor. Jeg fortalte henne om hendelsen etterpå, og hun sa til meg at det ikke var voldtekt og at det var helt normalt og oppføre seg sånn og at han gjorde det fordi han likte meg. Jeg var 15 år, jomfru og naiv. Men jeg trakk meg unna ham, for jeg syntes han var ekkel. Men min mor presset meg på alle mulige måter, hun ville jeg skulle møte han, hjernevasket meg og trakk vekk sin kjærlighet og omsorg fra meg om jeg sa nei. Så til slutt gikk jeg med på det, og møtte han en gang til, han prøvde da å voldta meg igjen i full offentlighet men jeg kom meg unna. Fortalte min mor om hendelsen igjen, men hun bare lo av det og fortsatte å forgude han. Vi reiste hjem og der fortsatte det, hun nektet å gjøre ting for meg, nektet meg å møte venner eller andre gutter. Manipulerte meg på alle mulige måter, hvis jeg ikke snakket med han. Jeg har idag forstått at det var en slags omsorgssvikt, og sitter igjen med så mye sinne. Jeg er nå 28 år, så det er 13 år siden, men føles som om det var igår. Det jeg sliter aller mest med er å forstå hvorfor, jeg har selv 2 barn nå og kunne aldri i verden gjort noe slikt og sviktet dem så grådig. Det jeg lurer på er hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Jeg sliter enormt med forholdet til min mor, og mine barn forguder henne. Mens jeg vil helst ikke ha noen ting med henne å gjøre, men samtidig så føler jeg så mye skyld for at jeg tenker slik. Hadde dere kuttet all kontakt? Eller er dette noe jeg bare må svelge? Anonymkode: 12bb6...965 Å kutte blir kanskje litt vanskelig når barna dine liker henne, heller gradvis begrens kontakt både med deg og barna, og fase rolig ut... hun er ikke helt god Anonymkode: 956dd...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 Dette var overgrep. Din mor begikk overgrep mot deg. Det er vanskelig å vite hva intensjonen var ut i fra disse sparsommelige opplysningene, men antar det var penger involvert. At din mor solgte deg. Hadde hun lite penger? Hvor var din far? Har du pratet med henne om disse tingene i ettertid. Du sliter med ptsd pga din mor og jeg hadde ikke orket å ha kontakt med henne i dag om det var meg. Jeg ville brutt kontakt. Det hun gjorde var så ille at jeg også ville forklart barna mine at mor/altså deres bestemor gjorde noe svært gale mot meg som ungdom uten å gå i detalj mens de er små. Vi trenger ikke diskutere detaljene her heller, men godt å høre du har gode kompetente folk å prate med. De vil nok veilede deg videre og støtte deg. Anonymkode: 8305d...0c3 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå