NordicViking Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 I 'Norske Truckers' følger vi seks dedikerte lastebilsjåfører fra hele Norge, som har gjort mer enn bare et yrkesvalg - de har valgt en livsstil på veien. Serien gir et unikt innblikk i hvordan de balanserer livet på hjul med familieliv, det sosiale liv og hva som driver dem til å elske jobben sin. Premieren var på TV3 på mandag. Episode 2 kommer mandag 28. oktober klokken 20:30. (Link) TV-serier om lastebilsjåfører finnes det flere av, så det er kanskje ikke overraskende at det nå kommer en norsk versjon. Fikk sett første episode, men vet ikke hvor lenge jeg henger med. 🚛 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Tror andre episode blir bedre, da kommer det personer jeg syntes det virket interessant å følge. Så jeg gleder meg til den. Endret 26. oktober 2024 av Prelunia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Har det tatt seg opp, synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. november 2024 #4 Del Skrevet 11. november 2024 Prelunia skrev (2 minutter siden): Har det tatt seg opp, synes du? Jeg synes ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 11. november 2024 Prelunia skrev (1 minutt siden): Har det tatt seg opp, synes du? Ja, jeg henger med fortsatt. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 11. november 2024 #6 Del Skrevet 11. november 2024 NordicViking skrev (2 minutter siden): Ja, jeg henger med fortsatt. 😁 Jeg spoler til de personene jeg synes er interessante, bare 🤭 Og spoler over de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 Gjør det samme. Spoler meg gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå