Gå til innhold

Noen som driver ENK ved siden av 100% jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å starte en nettbutikk. Jeg vet at det er marked for dette så er spent! Jeg jobber 100% idag og kommer til å fortsette med det da jeg stortrives i jobben min. 
Er det noen som driver ENK ved siden av jobb? Nettbutikk eller andre side-business?

Snakket dere med sjefen deres om at dere skulle starte opp noe på siden? Sjefen min er selv gründer for mange firma så tror nok ikke det vil bli sett som negativt

Anonymkode: 3eee7...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det i drøyt 15 år, og en fin biintekt. 

Det går fint å kombinere, men du må virkelig brenne for det du vil drive med for det går mye tid og du må være serviceminded + rask til å levere om du skal overleve.

Men ga meg for noen år siden da kronekursen gikk mye den gale veien, og det har blitt mindre betalingsvilje for kvalitet.

Jeg drev import/salg + servicejobber i et annet fagområde enn det jeg jobber med til daglig og hadde god dialog med daglig leder der jeg jobber om dette. Så det var aldri noen issuer der.

Anonymkode: c0b49...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ENK ved siden av fulltidsjobb, men den rusler og går av seg selv siden det er mange år siden jeg startet den. Jeg tror kanskje oppstart er mer krevende, det er en del å sette seg inn først og så kommer rutinene etter hvert. 

Men, lykke til, det er morsomt å ha noe man brenner for ved siden av en jobb. 

Anonymkode: 34a79...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...