Gå til innhold

Hvor mye yngre kan mannen være synes dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 22.19):

Kvinne som dater yngre menn. 
Hva synes folk er siste akseptable aldersforskjell?

Og er det forskjell på hva dere synes er greit i et sexuelt forhold og som kjærste? 

Anonymkode: 3e26e...6be

Spørs. For kun sex har jeg vært med menn som er 15-16 år yngre, men jeg kunne aldri vært kjæreste med en så mye yngre mann.

Anonymkode: 9919c...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 5.51):

Min eks var 12 år yngre. Vi ble ikke skilt pga aldersforskjell. 

Jeg hadde og en relasjon til en 15 år yngre i 5 år. 

Nå er jeg betatt av en som er 23 år yngre.  Om så for bare sex så vil jeg ha den mannen. 

Livet er for kort til å ikke leves. Liker yngre menn og ser ingen mann i 50 åra som attraktiv. 

K55

Anonymkode: ac993...eb8

Du er herlig :) Hilsen g25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del maks 5 år yngre. Generelt det samme som om kvinnen er yngst. Maks 15 år. Annet reagerer jeg negativt på må jeg si ærlig. Denne maks aldersforskjell også kun når yngste er minst 25 år. Helst 30. 

Jeg mener det samme som statistikk, at man passer best sammen med jevnaldrende. 

Anonymkode: 48bc7...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

+/- 10 år er greit så lenge begge er voksne. Har alltid tenkt 5 år men samboer er 10 år yngre, vi ble kjent gjennom felles hobby og jeg tenkte aldri på å spørre hvor gammel han var før han ba meg ut da vi har samme referanser og ser relativt like gamle ut, har derfor måttet gå fra prinsipper. Er usikker på om jeg hadde sagt ja fordi jeg var forutinntatt dersom jeg visste det, iallfall sjeleglad nå. Vi gifter oss neste år og har vært sammen i 5 år, det er ingen rundt oss som har reagert heller så alt i alt mindre stress enn jeg hadde sett for meg.

Har mannlige venner som er betydelig mindre trygge i seg selv men er 10 å eldre enn meg og derfor 20 år eldre enn han, ser ingen umiddelbare fordeler ved å ha en eldre mann.

Anonymkode: 87239...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...