Gå til innhold

Hvor mye yngre kan mannen være synes dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Født samme årstall, men mannen født senere på året og derfor yngst. Det kunne gått. Til nøds.

Anonymkode: 960d5...62c

Regner med at du er ung.

Anonymkode: 74611...747

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes maks 5 +/- er det klokeste, uansett hvilken vei, men jeg aksepterer også at folk tar andre valg. Om det er 10- 15 år forskjell tenker jeg at det kan vare, selv om oddsen er litt lavere, og at folk får gjøre sine egne vurderinger og gjøre sine egne feil. At et forhold kan ha verdi uten å vare evig også. Er det 20+ i forskjell begynner jeg å tenke at ene eller andre er idiot, men min sak er det likevel ikke. Hvilken vei det går er uvesentlig for dette for meg. Kommer yngste fra et fattig land, eller de to har svært ulike ressurser, tenker jeg at slik aldersforskjell er en bevisst byttehandel, og at å hevde ekte kjærlighet da er spill for galleriet. Jeg kan respekterer en ærlig byttehandel forøvrig, men ikke tull, løgn og dumskap. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få bekreftet at kvinner også foretrekker yngre partner. 
Begynte å tro at det var noe feil med meg 😄
Sikter meg inn på kvinner i 20 åra så lenge det går. 

Anonymkode: e6110...237

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle karene på jobben blir bare vanskeligere og vanskeligere å ha med å gjøre. Så kan ikke fatte helt det der med "jeg liker eldre menn" 😂

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks er 12 år yngre. Ett 5 års forhold til der han var 15 år yngre.

Går ikke på alder men hvem en kan få kjemi med.

Anonymkode: ac993...eb8

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurendreieren skrev (4 timer siden):

De gamle karene på jobben blir bare vanskeligere og vanskeligere å ha med å gjøre. Så kan ikke fatte helt det der med "jeg liker eldre menn" 😂

Enig der menn på egen alder er helt håpløse. Gubbete og ingen er kjekke lengre. Ofte nedlatende holdning ovenfor meg som kvinne og. Der er yngre menn mye flinkere. 

Anonymkode: ac993...eb8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på personen. Jeg har vært sammen med menn som har vært maks 1 år eldre enn meg. Ellers har jeg alltid vært sammen med yngre menn, typ mellom 3-4 år yngre. 
Synes yngre menn har bedre holdninger ovenfor damer. De er mer spontane og ikke like gubbete. Har reist mest og funnet på mer gøye ting med de som har vært yngre. 

Nå har jeg gått utenfor normen og blitt sammen med en som er 4 år eldre enn meg 😂 men han er ung til sinns. Jeg er midten av 30 årene. Han er vel den eldste jeg har vært sammen med, så er litt sært 🫢 men tenker ikke over alderen der faktisk. Han er like barnslig som meg. Så da passer vi greit sammen 🤪

Anonymkode: ad7f2...f42

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 år.

Hver gang jeg ser eller hører om par der kvinnen er eldst, så tenker jeg at det noe galt med mannen i forholdet. Det er unaturlig og rart.

Anonymkode: f5343...4cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K47. 
kunne ikke vært under 40. 

Anonymkode: 89b00...320

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg datet var 9 år yngre.. 26 og jeg 35. Vi har vært gift i 8 år nå,  sammen i 10. 

Anonymkode: 5dae9...5f8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift i 27 år med 6 år yngre mann. Han er nok mer gubbete,  enn jeg er kjerring.  

Anonymkode: c61dd...68b

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

0 år.

Hver gang jeg ser eller hører om par der kvinnen er eldst, så tenker jeg at det noe galt med mannen i forholdet. Det er unaturlig og rart.

Ikke min erfaring.

Anonymkode: d462c...a19

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig at man har de samme referansene fra oppveksten. Og at man er på de samme stadiene av livet omtrent samtidig.  Så noe særlig mer enn tre års forskjell begge veger synes ikke jeg er bra.

Men når man er mellom 30 og 60, er det ikke noe problem med 10-15 års forskjell. Jeg liker å gjøre det samme som de damene jeg kjenner som er 10-15 år yngre. For meg er det imidlertid ikke nok å bygge et livslangt forhold på. For det første, blir det ikke livslangt. Og for det andre blir det ofte problematisk når den ene blir over 60.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurendreieren skrev (7 timer siden):

Jeg skal innrømme at jeg også har tenkt i de baner om mange eldre menn.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kvinne som dater yngre menn. 
Hva synes folk er siste akseptable aldersforskjell?

Og er det forskjell på hva dere synes er greit i et sexuelt forhold og som kjærste? 

Anonymkode: 3e26e...6be

I min alder ville jeg ikke gått under 30. 

Ikke interessert i seksuelle forhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med (og samboer med) en mann som var 4½ år yngre enn meg, og det føltes helt fint. Merket ikke noe til den aldersforskjellen, i alle fall. 

Jeg prøver å se for meg hva jeg ville tenkt var maks, og det er nok 8-10 år yngre enn meg. Da har jeg strukket strikken ganske langt.

PS! Og jeg snakker om kjæresteforhold. Noe rent seksuelt forhold uten følelser hadde jeg ikke gått inn i.

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

0 år.

Hva slags galt da? Og synes du det er unaturlig når mannen er eldst også? 

Anonymkode: 87239...704

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er fire år yngre. Og barnløs. Jeg har syntes det er litt vanskelig innimellom men han ser ikke problemet 😊 kunne nok ikke gått lavere enn 4-5 år.  Hos oss merkes ikke aldersforskjellen i det hele tatt, annet enn at det ligger bal i hodet «hva om han vil ha barn da har vi litt kort tid» 

K35

Anonymkode: fa0b4...5dc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge menn ser best ut og min erfaring er når mannen aksepterer at kvinnen er eldst så er dette også stort sett veldig mentalt sunne og sosialt velfungerende menn. Når mannen er mye eldre enn kvinnen er mannen derimot stort sett mentalt avvikende og dårlig sosialt fungerende.

Anonymkode: 4c723...cd8

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som liker menn da, mem tenker maks 5 år ned. Er 27 år, kunne ikke gått lengre ned enn 22- og selv det føles litt ungt. Men det har nok også med å gjøre at jeg ser eldre ut enn jeg er. Kanskje grensa endrer seg litt med årene?

Anonymkode: e0d79...d4c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...