AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Kvinne som dater yngre menn. Hva synes folk er siste akseptable aldersforskjell? Og er det forskjell på hva dere synes er greit i et sexuelt forhold og som kjærste? Anonymkode: 3e26e...6be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Født samme årstall, men mannen født senere på året og derfor yngst. Det kunne gått. Til nøds. Anonymkode: 960d5...62c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Jeg er noen år yngre enn kona mi. Vil si at den grensa dreier seg mer om modenhet, utseende, kropp og helse enn om rene år. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober Jeg vet jeg kunne datet 3 år yngre. Føler grensen er litt mer ukomfortabel på 5, når det vil si 25 åringer, men er åpen til det. Har samme grenser oppover. Samme for både sex og forhold. Anonymkode: d462c...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Født samme årstall, men mannen født senere på året og derfor yngst. Det kunne gått. Til nøds. Anonymkode: 960d5...62c Har aldri hatt annet forhold enn det, å jeg lover deg, du tenker aldri på at du er eldst. Så at det er til nøds skjønner jeg ikke, det er jo den beste partneren di fysisk kunne fått om du tenker du vil oppleve livet potensielr lengst mulig på samme sted som dem. Anonymkode: d462c...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober Jeg kunne kun datet en kvinne som var maks 5 år eldre enn meg. Ellers må hun ha hatt noe særs uvanlig å tilby meg. Anonymkode: 09232...72f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober Hagmaxxing er jo in nå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober Min mann er 6 år yngre, vært sammen i 12 år Anonymkode: c122a...03f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober Min er 3 år yngre enn meg. Ville ikke hatt han yngre, men heller ikke mye eldre enn meg. Greit å ha en som holder en ung 😏 Anonymkode: 88c7c...82f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober Tror grensa mi er to år yngre. Absolutt maks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober Foretrekker litt yngre menn. (Mye) heller fem år yngre enn fem år eldre. Ikke så mye yngre enn fem år da, vi må jo ha noe å snakke om også. Anonymkode: e884a...fa6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober Heller yngre enn eldre; kan gå 5-8 år ned, ikke opp, da må det være jevnaldrende. Anonymkode: b49ca...409 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 25. oktober #13 Del Skrevet 25. oktober Jeg har alltid hatt draget på yngre og opptil 7 år yngre har jeg datet, men jeg har alltid hatt mer lyst til å ha en mann som er eldre enn meg, inntil nå, da blir de egentlig gamle firkantet og satte... så nå ønsker jeg en som er yngre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #14 Del Skrevet 25. oktober Spørs litt hvor man er i alder men ned 10 år er ok når man er 40-50. Jeg dater eller matcher ikke med noen som er eldre enn meg, k47. Anonymkode: 4046c...c2a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 25. oktober #15 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørs litt hvor man er i alder men ned 10 år er ok når man er 40-50. Jeg dater eller matcher ikke med noen som er eldre enn meg, k47. Anonymkode: 4046c...c2a Jeg er 41 og absolutt ikke ti år ned 😄 Som sagt maks to år. Men kan gå ti år opp 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #16 Del Skrevet 25. oktober Har møtt menn på egen alder som er betydelig mindre modne enn min 12 år yngre samboer, snart ektemann. Hadde jeg visst at han var såpass mye yngre før det hadde gått litt tid tror jeg ikke det hadde blitt oss. Mest fordi jeg trodde andre/verden vil ødelegge alt som ikke er norm, holdt faktisk på å overtenke det i stykker selv da jeg innså aldersforskjellen🙈 Heldigvis har vi så mye til felles, stort sett samme referanser, et likt syn på hva som er viktig i livet og familie og venner som ser dette. Sammenlignet med venninner der mannen er 10 år eldre og litt kjedelig er jeg veldig glad for å ha en som henger med på mitt litt over normalt høye aktivitetsnivå. Før vi traff hverandre tenkte jeg 5 år +/- fra egen alder, husker ikke helt hvorfor. Nå tenker jeg det er så mye annet som spiller inn at jeg ikke orker å synes så mye om det så lenge folk er lykkelige. Anonymkode: 87239...704 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #17 Del Skrevet 25. oktober Jeg har vært sammen med mannen min i 15 år nå. Han er fem år yngre enn meg, og det har aldri vært et problem. Anonymkode: 1e853...1cd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 25. oktober #18 Del Skrevet 25. oktober Jeg har også tenkt dette med 5 år +/- men jo eldre jeg har blitt jo mer åpent sinn på det hele har jeg. Har venner i svært ulike aldre hvor kjemien klaffer uavhengig av alle de klassiske rammene så da er jeg åpen på det området med en romantisk partner også. Det som skjer det skjer tenker jeg. Noe av det som er fint med at jeg har kommet frem til at jeg er helt ferdig med barn osv, vet ikke om meg ønsker samboerskap engang er absolutt ikke et mål der jeg er i livet nå. Med nesten voksent barn ser jeg bare frihet i horisonten så en partner må også føles som frihet og glede, ingen tvangstrøye det er jeg ferdig med ☺️☺️🔥☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #19 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne som dater yngre menn. Hva synes folk er siste akseptable aldersforskjell? Og er det forskjell på hva dere synes er greit i et sexuelt forhold og som kjærste? Anonymkode: 3e26e...6be I utganspunktet faller jeg for litt eldre menn pga modenhet og livserfaring. Kunne kanskje vært sammen med en som var Max 3 år yngre nå forutsatt at han har barn. Jeg er 37 Anonymkode: f55f5...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 25. oktober #20 Del Skrevet 25. oktober Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og det fungerer i hvert fall helt utmerket. 1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå