AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Det må være gave så penger, gavekort på steam og andre gavekort utgår. Trenger tips til både billige og dyrere ting, rundt, maks 1500 pr gave. Hvis noen har link til noe gøy så hjelper det og. Skal har gave til 6 stykker og fantasien min er tydeligvis ikke god nok til tross for at jeg har gutter selv. De er alle aktive gutter som driver med gaming. De liker trening, klær og gaming. Så om noen har bra tips så sier jeg ikke nei for det kan de jo bytte det om de ikke liker det. Kan heller ikke kjøpe det samme til de alle for vi er alle sammen når det åpnes. Anonymkode: 64622...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Spør hva de ønsker seg? Ingen ønsker = ingen gaver! Ønsker deg seg sjokolade, ja så får de det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Har en gutt på 15. Han ønsker seg pc-spill, gaming-utstyr, og merkeklær som gant-genser. Hadde også blitt glad for treningsklær og ski/snowboard-utstyr. Jeg ville spurt eller bedt om ønskeliste. Penger er vel den eneste fellesnevneren blant tenåringsguttene jeg kjenner. Anonymkode: 0cd40...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober 1500 kr per gave er et meget solid budsjett, så da får du mye 🙌 Roald Amundsen belte. Joggesko fra Hoka. Million parfyme fra Paco Rabanne. Jail Jam headband. Klær fra Lyle & Scott. Hodetelefoner. Gamingmus til pc. Bjørn Borg boxere. Anonymkode: f61d7...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober - Levis-bukse - Ralph Lauren klær/parfyme - Fotballdrakt til favorittlaget - Retro gaming konsoll (har håndholdte konsoller på Elkjøp) Anonymkode: d340f...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criss Skrevet 26. oktober #6 Del Skrevet 26. oktober Min på 14 ønsker seg ny gamingskjerm, headsett(til gaming) og klær(Ralph Lauren genser og Levi’s bukse). Han ønsker seg også gavekort til PlayStation. Hadde han ikke akkurat fått parfyme, så hadde jeg gitt han det i gave. Han får også noe utstyr til Ps5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå