AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Spise det du vil i 6 dager og bare 500 kalorier søndagen? Hvordan gikk/går det? Anonymkode: 2d85e...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober Ingen? Anonymkode: 2d85e...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Del Skrevet 26. oktober Jeg har gjort det etter at jeg gikk ned rundt 15 kg før sommeren. Spiser ingenting på søndagen. Funker greit og føler at kroppen har godt av det, men går ikke ned noe uten å ta meg sammen resten av uka. Har fastet både 3 og 5 dager også, det fungerer bedre med tanke på vektnedgang. Usikker på hva du lurer på. Anonymkode: b329a...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #4 Del Skrevet 26. oktober Tror nok ikke det går bra å spise det du vil i seks dager. Da er det nytteløst. Går opp i opp uansett. Anonymkode: efb71...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror nok ikke det går bra å spise det du vil i seks dager. Da er det nytteløst. Går opp i opp uansett. Anonymkode: efb71...869 Ja virkelig Hvis jeg spiser hva jeg vil i seks dager, går jeg opp en kilo i uka. Så enkelt er det. Går ikke ned den kiloen på en dag med 500 kalorier, det er sikkert. Anonymkode: 55c78...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå