tussi84 Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober (endret) Ta gjerne med det du pleier/pleide å se på også, men som ikke går akkurat nå. Jeg ser på: - forræder - 71 grader nord kjendis - vokteren - 16 ukers helvete bootcamp - alt for Norge - kongen befaler - norske talenter - farmen - norges dummeste Har sett/kommer til å se hvis ny sesong: - spillet - 71 grader nord team eller vanlig - maskorama - stjernekamp - skal vi danse - farmen kjendis - camp kulenaris - Masterchef Australia - grensevakten Sverige - toll - politihundene - the voice - skinnet bedrar - praktisk info med Jon Almås .... Så hva følger du med på? Endret 25. oktober av tussi84 Glemte å skrive alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Akkurat nå ser jeg på Forræderen 71 grader nord kjendis 16 ukers helvete bootcamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober - 71 grader nord (vanlig og kjendis versjonen) - Kongen befaler - Alt for Norge - 16 ukers helvete bootcamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober Ser vanligvis på Farmen, Farmen Kjendis, Skal vi danse og i år har jeg sett 71 grader nord kjendis versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikkzakk Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober 71 grader nord. Love is blind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober Norges dummeste, Alt for Norge, Police Interceptors, Grensevakten Australia, Charterfeber, er det jeg ser på nå. Farmen har jeg kutta ut😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober 71 grader nord, Farmen, Forræder, Norges dummeste og Kompani Lauritzen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober Forræder, Vokteren, Farmen kjendis, Farmen , Norges dummeste og Spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober Kongen Befaler Taskmaster (UK) Hell's Kitchen (US) Masterchef (US) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober Hender jeg ser en eller annen versjon av Below deck. Guilty pleasure 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå