AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg pleier ikke å se på julefilmer, men i dag surfa jeg litt rundt og lette etter en film eller noe å se på. Det dukka opp julefilmer på flere kanaler. Er det ikke alt for tidlig? Det er TO måneder til jul.😳 Anonymkode: 75050...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ja, de må starte nå, om vi skal nå å se alle 6 reprisene før julen er over. Anonymkode: 736fa...793 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Julefilmer går jo hele året, bare å velge noe annet hvis man ikke vil se på. Selv kan jeg se julefilmer når som helst. Og i romjula ser jeg stort sett på sjakk, så da har jeg ikke tid til julefilm Anonymkode: a3927...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 20.23): Jeg pleier ikke å se på julefilmer, men i dag surfa jeg litt rundt og lette etter en film eller noe å se på. Det dukka opp julefilmer på flere kanaler. Er det ikke alt for tidlig? Det er TO måneder til jul.😳 Anonymkode: 75050...7ba Enig med deg, de kunne ventet til midten av november, eller til det begynner å snø. Helt vilt med alle julegaveeskene og pynten og på senterene. Anonymkode: ce758...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå