AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Skrevet 25. oktober 2024 Jeg har hatt symptomer i snart en måned, betennelsen er ferdig, crp er nede og røntgen er fin nok. Men jeg er tett, litt sånn asmatisk. Skal bruke astma medisiner en liten stund fremover. Har full plan med fastlegen. Det jeg lurer på er om noen har hatt langvarige symptomer, slik som mine, selv der betennelsen i seg selv er ferdig. Jeg begynte å føle meg fin, dro én dag på jobb, og er nå super tett igjen. Kanskje anstrengelsen ble for mye. Dere som har hatt den. Hvor lang tid gikk det for dere? Kortvarig? Langvarig? Anonymkode: 57369...bb9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Skrevet 25. oktober 2024 Det er lenge siden jeg hadde det, var ganske ung, men husker det satt i lenge. Som at jeg hadde dårligere kondis enn vanlig, ble fortere andpusten. I flere måneder. Anonymkode: 7d8c5...70c 1
Hatsumomo Skrevet 25. oktober 2024 #3 Skrevet 25. oktober 2024 Har hatt vanlig lungebetennelse, tok meg noen mnd å komme tilbake til vanlig form igjen.
Lykkerusen Skrevet 25. oktober 2024 #4 Skrevet 25. oktober 2024 Hadde det i sommer. Fikk antibiotika. Sitter fremdeles litt i (men jeg har astma)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #5 Skrevet 25. oktober 2024 Har hatt mykoplasma lungebetennelse flere ganger. Alle gangene har hostingen og andpustenheten sittet i i noen måneder etter «friskmelding» Anonymkode: e38a5...ddc
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #6 Skrevet 25. oktober 2024 På meg gikk det over av seg selv, også hosten. På ungene (som måtte gå på medisiner for at det skulle gå over) varte det veldig mye lenger, flere uker, før hosten var vekke og energien var tilbake. Anonymkode: dbd5e...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå