AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Endrer emoji seg på snap( typ smilefjes, hjerte osv) seg ved skriving i chat, eller kommer det av å sende bilder? Anonymkode: f54fc...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Ingen? Anonymkode: f54fc...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Kun bilder og videoer mener jeg. Anonymkode: ae59f...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruttonasjonalp Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Endrer emoji seg på snap( typ smilefjes, hjerte osv) seg ved skriving i chat, eller kommer det av å sende bilder? Anonymkode: f54fc...20b Det blir rødt hjerte av bare chatting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober bilder, må til Anonymkode: 3e8b5...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober Rødt hjerte med den du sender mest bilde på snap og som sender mest til deg. Dere må sende mest til hverandre. Det er en oversikt inne på snapchat om du leter i appen 😃 Anonymkode: 1ef4d...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober Kun bilder og video. Ved chat så får man verken hjerte eller streak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober Feil svar fra de over her. Man får både gult og rødt hjerte kun av tekst også. Må ikke sende bilder. Er den du har gjensidig mest kontakt med på snap Anonymkode: f8d60...d6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober Jeg har rødt hjerte med crushet, og vi chatter bare. Ikke mye heller, men tydeligvis mer enn med andre da. Anonymkode: ac3c7...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober ♥️= den du er mest aktiv med; teksting, bilder, video Anonymkode: e3b74...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober Streak må man ha bilde/video for. Hjerte holder det med chat. Det kan jeg skrive under på, har stadig rødt hjerte med typen og vi sender lite bilder og skriver nesten bare tekst. Siden vi henger sammen stort sett hver dag er det lavt behov for bilder. Har venninner jeg sender mye snapbilder med, likevel får jeg rødt hjerte med typen jeg så og si bare chatter med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #12 Del Skrevet 26. oktober Mye forskjellige svar her ser jeg. Her er casen. Jeg datet en fyr som er veldig lite aktiv på snap i form av bildesensending, har svært lav snapscore å den går lite opp i løpet av en dag. Vi chatter derimot mye. Vi har hatt rødt hjerte en stund nå men plutselig forsvant det. Jeg derimot sender bilder osv med flere venninner. Kan det være jeg som er årsaken til at hjertet forsvant? Eller betyr dette at han chatter mer med noen andre? TS. Anonymkode: f54fc...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #13 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mye forskjellige svar her ser jeg. Her er casen. Jeg datet en fyr som er veldig lite aktiv på snap i form av bildesensending, har svært lav snapscore å den går lite opp i løpet av en dag. Vi chatter derimot mye. Vi har hatt rødt hjerte en stund nå men plutselig forsvant det. Jeg derimot sender bilder osv med flere venninner. Kan det være jeg som er årsaken til at hjertet forsvant? Eller betyr dette at han chatter mer med noen andre? TS. Anonymkode: f54fc...20b Hvis hjertet forsvinner så betyr det at enten du eller han chatter/er i kontakt med noen andre mer. Hadde feks gult hjerte med en ganske lenge. Så forsvant den etterhvert som kontakten dabbet av. men ikke overtenk dette så mye. Det er bare emojis. Kjenn heller etter hva du føler for fyren og tilbring mer tid sammen face to face. Anonymkode: 1ee94...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #14 Del Skrevet 26. oktober Om du er årsaken, så ligger en annen enn han på din første plass. Om han har mer kontakt med noen andre; ligger han fortsatt på førsteplass hos deg, men du er ikke på førsteplass hos han. Helt uavhenging av hva som sendes, om det er tekst eller bilder. Kun streak som påvirkes av bilder, ikke hjerter. Anonymkode: f8d60...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #15 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Om du er årsaken, så ligger en annen enn han på din første plass. Om han har mer kontakt med noen andre; ligger han fortsatt på førsteplass hos deg, men du er ikke på førsteplass hos han. Helt uavhenging av hva som sendes, om det er tekst eller bilder. Kun streak som påvirkes av bilder, ikke hjerter. Anonymkode: f8d60...d6f Uff.. er det mye chatting/ snap som må til for å dette ned fra førsteplass? Anonymkode: f54fc...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #16 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om du er årsaken, så ligger en annen enn han på din første plass. Om han har mer kontakt med noen andre; ligger han fortsatt på førsteplass hos deg, men du er ikke på førsteplass hos han. Helt uavhenging av hva som sendes, om det er tekst eller bilder. Kun streak som påvirkes av bilder, ikke hjerter. Anonymkode: f8d60...d6f Jeg mener at det må sendes bilder.. Anonymkode: 1ef4d...385 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #17 Del Skrevet 26. oktober Har jeg egentlig aldri fundert over. Jeg har noen ganger sånt rødt hjerte, gult hjerte eller flammer med et par kollegaer. Tror aldri jeg har hatt det med kjæresten min. Aner ikke hva min eller noen andre sin»snapscore» er for noe.. Anonymkode: 0f4da...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #18 Del Skrevet 26. oktober du ser da vel hvem din bestevenn er på snap?? om det er han eller venninna di? AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mye forskjellige svar her ser jeg. Her er casen. Jeg datet en fyr som er veldig lite aktiv på snap i form av bildesensending, har svært lav snapscore å den går lite opp i løpet av en dag. Vi chatter derimot mye. Vi har hatt rødt hjerte en stund nå men plutselig forsvant det. Jeg derimot sender bilder osv med flere venninner. Kan det være jeg som er årsaken til at hjertet forsvant? Eller betyr dette at han chatter mer med noen andre? TS. Anonymkode: f54fc...20b Anonymkode: 3e8b5...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #19 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mener at det må sendes bilder.. Anonymkode: 1ef4d...385 Som sagt over er det streaks som påvirkes av bilder/video. Hjerter og andre emojifjes gjelder chatting også. Anonymkode: 2cbac...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #20 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): du ser da vel hvem din bestevenn er på snap?? om det er han eller venninna di? Anonymkode: 3e8b5...672 Hvis det er slik som beskrevet over - at rødt hjerte krever at både du og den andre chatter mest med er hverandre så kan hun vel ikke se det? Om venninna chatter mer med noen andre så vil de vel ikke få hjerte Anonymkode: df244...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå