AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Når han prøver å stimulere klitoris med fingrene er han altfor hard. Jeg bruker å flytte fingrene hans ned til skjeden for å vise at det er godt å ha to fingre inni ( istedenfor at han er for hardhendt med klitoris) . Han tar likevel ikke hintet og jeg begynner å grue meg til at han skal være hardfør med klitoris. Har tom sagt til han at klitoris er svært følsom , men han skjønner liksom ikke tegninga. Han vil dessuten hele tiden at jeg skal være den aktive og være oppå ham. Føler ikke jeg får noe mer ut av sexen annet enn intimitet . Jeg savner jo dette at en mann skal pirre meg opp slik at jeg blir erotisk - men jeg kan nesten ikke demonstrere noe sterkere enn det jeg har gjort hittil hva jeg trenger for å komme dit . Hva betyr dette - Foratår han ikke eller vil han ikke tilfredsstille meg på de måter jeg trenger ? Jeg får ikke til å komme når jeg er oppå ham. Likevel …. Anonymkode: 79b7d...32c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Slutt med hint. Kommuniser Anonymkode: 1ddb0...55f 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Du må nok være mer direkte i din kommunikasjon. Be han bruke mindre trykk og kraft, si hva du vil ha. Hinting fungerer ikke Anonymkode: 893b9...1a4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober Ikke alle tar hint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober Pleier bare å si: nå er du litt for hardhendt, eller, litt lettere trykk om han blir for hardhendt. Men hender han blir ivrig og glemmer seg 😅 da gjentar jeg bare. Anonymkode: 28080...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober Korrigèr han DER OG DA med direkte ord og språk slik at han ikke misforstår det. Og det går fint an å gjøre det på en "koselig" måte under en akt. Slutt å hint, for så irritere deg og grue deg etterpå. Anonymkode: e138e...0c9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Når han prøver å stimulere klitoris med fingrene er han altfor hard. Jeg bruker å flytte fingrene hans ned til skjeden for å vise at det er godt å ha to fingre inni ( istedenfor at han er for hardhendt med klitoris) . Han tar likevel ikke hintet og jeg begynner å grue meg til at han skal være hardfør med klitoris. Har tom sagt til han at klitoris er svært følsom , men han skjønner liksom ikke tegninga. Han vil dessuten hele tiden at jeg skal være den aktive og være oppå ham. Føler ikke jeg får noe mer ut av sexen annet enn intimitet . Jeg savner jo dette at en mann skal pirre meg opp slik at jeg blir erotisk - men jeg kan nesten ikke demonstrere noe sterkere enn det jeg har gjort hittil hva jeg trenger for å komme dit . Hva betyr dette - Foratår han ikke eller vil han ikke tilfredsstille meg på de måter jeg trenger ? Jeg får ikke til å komme når jeg er oppå ham. Likevel …. Anonymkode: 79b7d...32c Slutt å hint og si fra ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober Slutt med hinting. Fortell i klare ordelag hvordan du vil ha det. Anonymkode: 49d66...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober I tillegg til å snakke direkte, så be ham om å gjenta det du sier. Fyren er nok litt tilbakestående. Anonymkode: d3acd...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober Hva er det som gjør at du ikke klarer å snakke med han? Drive å hinte er ikke god kommunikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober Si at han ikke må trykke så hardt fordi det blir vondt? Kjære vene... Anonymkode: 57c66...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Når han prøver å stimulere klitoris med fingrene er han altfor hard. Jeg bruker å flytte fingrene hans ned til skjeden for å vise at det er godt å ha to fingre inni ( istedenfor at han er for hardhendt med klitoris) . Han tar likevel ikke hintet og jeg begynner å grue meg til at han skal være hardfør med klitoris. Har tom sagt til han at klitoris er svært følsom , men han skjønner liksom ikke tegninga. Han vil dessuten hele tiden at jeg skal være den aktive og være oppå ham. Føler ikke jeg får noe mer ut av sexen annet enn intimitet . Jeg savner jo dette at en mann skal pirre meg opp slik at jeg blir erotisk - men jeg kan nesten ikke demonstrere noe sterkere enn det jeg har gjort hittil hva jeg trenger for å komme dit . Hva betyr dette - Foratår han ikke eller vil han ikke tilfredsstille meg på de måter jeg trenger ? Jeg får ikke til å komme når jeg er oppå ham. Likevel …. Anonymkode: 79b7d...32c Kan du ikke snakke ordentlig da? Det ja. Da vel ikke være så vanskelig? Han prøver så godt han kan, mens du ligger der som en dau fisk. Snakk, kvinne! Anonymkode: 3311f...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #13 Del Skrevet 25. oktober Du må slutte å hinte og være direkte. Si klart fra der og da. Fortell ham hva det er du ikke liker, men det viktigste er at du så veileder ham til å gjøre akkurat det du liker. Anonymkode: 62275...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 25. oktober #14 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når han prøver å stimulere klitoris med fingrene er han altfor hard. Jeg bruker å flytte fingrene hans ned til skjeden for å vise at det er godt å ha to fingre inni ( istedenfor at han er for hardhendt med klitoris) . Han tar likevel ikke hintet og jeg begynner å grue meg til at han skal være hardfør med klitoris. Har tom sagt til han at klitoris er svært følsom , men han skjønner liksom ikke tegninga. Han vil dessuten hele tiden at jeg skal være den aktive og være oppå ham. Føler ikke jeg får noe mer ut av sexen annet enn intimitet . Jeg savner jo dette at en mann skal pirre meg opp slik at jeg blir erotisk - men jeg kan nesten ikke demonstrere noe sterkere enn det jeg har gjort hittil hva jeg trenger for å komme dit . Hva betyr dette - Foratår han ikke eller vil han ikke tilfredsstille meg på de måter jeg trenger ? Jeg får ikke til å komme når jeg er oppå ham. Likevel …. Anonymkode: 79b7d...32c Start med å fortelle konkret, når dere har sex, hva han bør gjøre. Hva som føles godt og hvordan. Men ikke bare fortell ... vis. Vis hvordan du gjør det selv og så la han prøve. Styr hendene hans. Hinting er som andre har nevnt ikke god kommunikasjon. Forklaring utenfor sexen heller ikke sånn veldig effektivt. Tenk deg selv når du skal lære en ny ting.. hva lærer du best av? 1) læreren hinter til hva du bør gjøre. 2) læreren viser en PowerPoint og forklarer teoretisk på tavla hva du bør gjøre 3) læreren viser deg konkret hva du skal gjøre, på den tingen du skal gjøre det, steg for steg og korrigerer underveis mens du faktisk forsøker å gjøre den tingen du skal lære. Du må være litt pedagog. Og uansett som du synes det burde være nødvendig eller ikke, så er det det. På den positive siden er det bare oppside. Virker ikke som om han kan gjøre det noe verre, og om han lærer seg hvordan han skal stimulere deg så tjener begge på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober #15 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når han prøver å stimulere klitoris med fingrene er han altfor hard. Jeg bruker å flytte fingrene hans ned til skjeden for å vise at det er godt å ha to fingre inni ( istedenfor at han er for hardhendt med klitoris) . Han tar likevel ikke hintet og jeg begynner å grue meg til at han skal være hardfør med klitoris. Har tom sagt til han at klitoris er svært følsom , men han skjønner liksom ikke tegninga. Han vil dessuten hele tiden at jeg skal være den aktive og være oppå ham. Føler ikke jeg får noe mer ut av sexen annet enn intimitet . Jeg savner jo dette at en mann skal pirre meg opp slik at jeg blir erotisk - men jeg kan nesten ikke demonstrere noe sterkere enn det jeg har gjort hittil hva jeg trenger for å komme dit . Hva betyr dette - Foratår han ikke eller vil han ikke tilfredsstille meg på de måter jeg trenger ? Jeg får ikke til å komme når jeg er oppå ham. Likevel …. Anonymkode: 79b7d...32c Jeg synes du hintet bra jeg TS👏.. for du flyttet jo vekk den steinharde masseringen fra klitten din. Dette er ingen unnskyldning.. dette er noe alle menn burde forstå, uten at det skal sies med ord. Men jeg leser jo at han er en umoden elsker.. da forstår han lite av forspillet.. den nødvendige tiden av kos og kyss og kyssets betydning.. Og på den voksende hærlige opphisselsen, av det kyssingen gjør🥰 Kvinner har forlengst forstått dette.. Umodne menn trenger bare 10 sekunder, så er de klar for sex. De forstår ikke kvinnen, og hvor viktig dette med forspillet er.. For det er ikke bare fordi hun skal være klar for sex.. hun vil også kjenne på den "lille" kjærlighetsbekreftelsen, som gjør henne mere avslappet og trygg. Umodne menn forstår ikke orgasmen.. De forstår heller ikke at hard massering dreper både ereksjonen og orgasmene.. for de bare peiser på, på "noe" som har låst seg fast i hodet. Da forstår han heller ikke at kvinner er forskjellige, når det kommer til fingring. Jeg tror du må ta en samtale om dette TS, hvis han er din fremtidige mann. Han kan fremdeles læres opp til din beste elsker noensinne, han trenger bare litt veiledning og litt "Kvinne-forståelse". Forklar dette med forspill og kjærlighetsbekreftelse.. forklar han at han ikke må stimulere direkte, og ikke for hardt.. Og hele tiden må kjenne på ereksjonens tilstand, hente fukt fra deg, for så å smøre inn klitten ømt og kjærlig. Forklar han at det finnes 100-vis av andre stillinger.. Men det viktigste av alt i sexen.. han må lære seg å kysse og lytte til deg🥰❣️ Modne menn starter alltid forsiktig, og ingen direkte stimuli av klitten.. før hun begynne å rotere med underlivet eller jokke imot fingeren, det er hennes hint at hun er klar🥰 Da er det nok at du legger fingeren på klitten med et svakt press.. Å neida, hun vil ha litt mere enn det, for hun blir litt frustrenede kåt av tålmodighet. Da er det nok å flytte fingeren sideveis eller rotere med noen små millimeter. Så løfte opp klitten ømt og kjærlig, så strengen kjenner all nytelsen. Som oftes kommer da den første strofen "Åhhh guuud så hærlig, fortsett er du snill" som er et tegn på at hun ber om nåde og høy nytelse. Etterhvert som masseringen fortsetter, og opphisselsen stiger til nye nivåer. Kan man høre mere godlyder og godord. Da men tanke på at de to fingre går forsiktig inn i vagianen, og massere G-punktet like ømt som på klitten.. samtidig som kysser hverandre.. Tungekyss er jo på mange måter også en hærlig "penetrering".. Det er bare så fantastisk, hvor hærlig deilig det er å bruke flere erogene soner samtidig. For å unngå misforståelser.. Det er like hærlig å stimulere, som det er å bli stimulert. Uten all tvil.. Godord og godlyder er verdens beste hint💞 Er du ikke enig TS? Jeg hinter at du forklarer han dette med modne menn😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #16 Del Skrevet 26. oktober Hvorfor slikker han deg ikke? Anonymkode: 604aa...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå