AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Skrevet 25. oktober 2024 Hva et det egentlig kjekke og veltrente menn er på jakt etter, som tidligere har vært gift? Hva er din erfaring? Et det å spille på at de er kjekke og ha sex med flest mulig der? Være players? Fuckboys? Er det kun unge veltrente damer de er Intr i? Hva er din erfaring? Anonymkode: bae34...c0e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Skrevet 25. oktober 2024 Min erfaring er at kjekke menn har like ulik personlighet som mindre kjekke menn. Anonymkode: 07cee...680 12 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Skrevet 25. oktober 2024 Min erfaring er at alle jeg har møtt er umodne, ikke i kontakt med egne følelser, trening, motorsykkel/bilkjøring, livets lette sider. Tenk litt ala en 14åring. Anonymkode: 9b744...142 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Skrevet 25. oktober 2024 Enten ett ligg, eller et skikkelig konemateriale som kan stelle hjemme, holde seg hjemme, ha sex med han når han ønsker det og som godtar at han fortsetter sin egotripp. Anonymkode: f473d...ef2 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #5 Skrevet 25. oktober 2024 Enda en mannehater ja.. Anonymkode: 67cf8...c73 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #6 Skrevet 25. oktober 2024 Får man eller har man samme personlighet når man er rundt 50 år, trener, er kjekke og skilt? De er da vel like ulike som alle andre? Anonymkode: 2d144...76a 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #7 Skrevet 25. oktober 2024 Min erfaring er at kjekke menn over 50 ikke er så interessert i sex lenger, men mer interessert i felleskap, gode samtaler, og en som enten deltar i hobbyene deres eller unner dem å gjøre ting de liker. Anonymkode: e7fa9...237
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #8 Skrevet 25. oktober 2024 Min kjekke og veltrente kjæreste på over 60 var ute etter livsledsager. Og.han vasker hus og klær og lager mat selv så hushjelp trenger han ikke. Men han trenger mye sex, og det går veldig fint for meg også. Anonymkode: fa4ef...452 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #9 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring er at alle jeg har møtt er umodne, ikke i kontakt med egne følelser, trening, motorsykkel/bilkjøring, livets lette sider. Tenk litt ala en 14åring. Anonymkode: 9b744...142 Er det noe galt i det? Anonymkode: cbdfb...652
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #10 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min erfaring er at alle jeg har møtt er umodne, ikke i kontakt med egne følelser, trening, motorsykkel/bilkjøring, livets lette sider. Tenk litt ala en 14åring. Anonymkode: 9b744...142 Hvis de eneste mennene du treffer er opptatt av motorsport, så er kanskje omgangskretsen din litt enspora. Anonymkode: 4e934...f91 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #11 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får man eller har man samme personlighet når man er rundt 50 år, trener, er kjekke og skilt? De er da vel like ulike som alle andre? Anonymkode: 2d144...76a De meldes automatisk inn i en konsortium hvor de forenes om én personlighet, én type adferd og samme normer og vaner. Det er en plikt man har. Anonymkode: 4e934...f91 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #12 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva et det egentlig kjekke og veltrente menn er på jakt etter, som tidligere har vært gift? Hva er din erfaring? Et det å spille på at de er kjekke og ha sex med flest mulig der? Være players? Fuckboys? Er det kun unge veltrente damer de er Intr i? Hva er din erfaring? Anonymkode: bae34...c0e Mitt inntrykk er at det finnes en del menn 50+ som både er veltrente og veloppdragne og generelt gode menn, men som av ulike grunner er single etter å ha vært gift en stund. De er ute etter en stabil dame som kan være deres livspartner. De ender ikke opp med å være single så lenge. På grunn av dette er nok disse mennene mer et blaff i datingmarkedet som fort blir borte igjen når de blir "tatt" av en god dame. Dermed er de som er igjen på markedet de som best passer beskrivelsen din. Anonymkode: 4e934...f91 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #13 Skrevet 25. oktober 2024 Singel, kjekk og veltrent ? Større ego finner du ikke. De vil ha noe til å booste eget ego og kan være mye ulikt. Anonymkode: 12c64...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #14 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De meldes automatisk inn i en konsortium hvor de forenes om én personlighet, én type adferd og samme normer og vaner. Det er en plikt man har. Anonymkode: 4e934...f91 Ahh, er det sånn det fungerer ja! Så skal man ha en kjekk og veltrent mann i 50-årene, så må man passe på å ta de før de skilles og forenes til en. Anonymkode: 2d144...76a 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #15 Skrevet 26. oktober 2024 Vel, de er jo ulike da, men.. De vil vel ha det alle vil ha, de liker å bli begjært og at man ser dem og heier på dem. Mange har vært i et ekteskap som har endt opp med å bli sånn sexløst Familien AS-prosjekt, to som bare bor sammen og samarbeider om barna. Så går årene og midtlivskrisen setter inn og man trenger å føle at det er flere kapitler i livet. Jeg holder på med en sånn, for hans del så er det nok jobben som er kone nummer en. Han vil ha noen å komme hjem til, men så må man være selvstendig og klare seg selv og ha egne greier på gang ellers, for han jobber og reiser mye. Han liker sex, humor, og de dype samtaler. Du må være intelligent, og du må ha mange lag. Og du må være snill. Ingen fuckboy. Men så er han er en sånn som ikke er på markedet lenge heller da. De som velger å være single lenge, er kanskje annerledes. Men flere av den typen jeg kjenner, de kjekke mannfolka 50+, de har ny dame to sekunder etter de har skilt seg. Kvinnfolka står i kø, og de er vant med å ha noen. Seriemonogame, ikke fuckboys. Så gjelder å være klar så fort noen av dem skiller seg, du må nesten begynne å legge inn aksjer før det skjer. Noen overlapper jo, selv om de har tenkt på å gå fra kona i ti år, så gjør de det ikke før de har en ny å gå til. Anonymkode: e47d5...b86
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #16 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ahh, er det sånn det fungerer ja! Så skal man ha en kjekk og veltrent mann i 50-årene, så må man passe på å ta de før de skilles og forenes til en. Anonymkode: 2d144...76a 😂 Ja. Du merker de hvisker etter frekvensen de andre mennene er på. Anonymkode: feb68...351
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #17 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vel, de er jo ulike da, men.. De vil vel ha det alle vil ha, de liker å bli begjært og at man ser dem og heier på dem. Mange har vært i et ekteskap som har endt opp med å bli sånn sexløst Familien AS-prosjekt, to som bare bor sammen og samarbeider om barna. Så går årene og midtlivskrisen setter inn og man trenger å føle at det er flere kapitler i livet. Jeg holder på med en sånn, for hans del så er det nok jobben som er kone nummer en. Han vil ha noen å komme hjem til, men så må man være selvstendig og klare seg selv og ha egne greier på gang ellers, for han jobber og reiser mye. Han liker sex, humor, og de dype samtaler. Du må være intelligent, og du må ha mange lag. Og du må være snill. Ingen fuckboy. Men så er han er en sånn som ikke er på markedet lenge heller da. De som velger å være single lenge, er kanskje annerledes. Men flere av den typen jeg kjenner, de kjekke mannfolka 50+, de har ny dame to sekunder etter de har skilt seg. Kvinnfolka står i kø, og de er vant med å ha noen. Seriemonogame, ikke fuckboys. Så gjelder å være klar så fort noen av dem skiller seg, du må nesten begynne å legge inn aksjer før det skjer. Noen overlapper jo, selv om de har tenkt på å gå fra kona i ti år, så gjør de det ikke før de har en ny å gå til. Anonymkode: e47d5...b86 Men vil du da ha dem? Da er de raske på å droppe deg om ei de liker tar kontakt. Overlappere er ikke til å stole på. Utro tendenser, bryr seg ikke like mye om deg. Det er best med dem som må komme seg å tenke før de møter noen nye. Anonymkode: feb68...351 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men vil du da ha dem? Da er de raske på å droppe deg om ei de liker tar kontakt. Overlappere er ikke til å stole på. Utro tendenser, bryr seg ikke like mye om deg. Det er best med dem som må komme seg å tenke før de møter noen nye. Anonymkode: feb68...351 Forsåvidt enig, jeg tror overlapping eller rebound-forhold eller kall det hva du vil, kan øke sjansen for at man tar feil valg. De ryker ofte.. er nok ofte best/smartest å være singel og "finne seg sjæl", ikke bare hoppe fra en seng til neste. Det er bare min erfaring jeg kommer med, akkurat den håndfullen menn jeg kjenner og tenker på her, de har aldri vært single særlig lenge. Det er ikke nødvendigvis ment som en anbefaling av hvilke menn TS skal velge. Anonymkode: e47d5...b86 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er best med dem som må komme seg å tenke før de møter noen nye. Anonymkode: feb68...351 Ja. Jeg vil si jeg er en sånn. Jeg snek meg unna køen til 50-års konsortiumet og har verken MAGA-caps eller catalina-jakke. Etter skilsmissen lot jeg det gå over et år før jeg datet. Trengte en pause. Jeg tenkte egentlig å ta lenger pause, men jeg var på app en tre måneders tid og jeg traff en innertier av ei dame. Har vært sammen med henne siden og vi skal flytte sammen snart. Jeg trenger ikke hushjelp. Jeg trenger en livspartner. Alt det praktiske i livet har jeg og er ganske god til å lage mat. Det jeg manglet var henne 👍Hun "ser" meg og setter pris på meg som ingen andre har gjort før og mitt største stress er hvordan jeg kan få henne til å føle seg like verdsatt som jeg gjør. Jeg tror det er mange slike menn. Men de må settes pris på. Ikke alle er på Tinder og jeg tror ikke de er ledige lenge hvis de legger litt innsats i det. Fuckboys, derimot, holder seg single og tilgjengelige så mye som mulig. Anonymkode: 4e934...f91
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men vil du da ha dem? Da er de raske på å droppe deg om ei de liker tar kontakt. Overlappere er ikke til å stole på. Utro tendenser, bryr seg ikke like mye om deg. Det er best med dem som må komme seg å tenke før de møter noen nye. Anonymkode: feb68...351 Seriemonogame er strengt tatt heller ikke noen god søknad, sier noe om svak stayerevne.. Anonymkode: 7e148...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå