AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Gikk på date med en mann da jeg var på ferie for et par uker siden. Har hatt hus i det landet i flere år, så er endel der. Daten var på mannens initiativ, vi har pratet sammen på some i et par år, men ikke noe omfattende greier, men nå ville han gå på date da. Så henta meg, etterpå lurte han på om jeg ville se på leiligheten hans. Vi drakk et glass vin der, han kysset med en gang og så dro jeg hjem. Etter dette har han tatt daglig kontakt, sender lange talemeldinger og videoer, lurer på når jeg kommer tilbake. Jeg sa januar, men han maser om jeg ikke bare kan ta en langhelg ganske raskt, sier jeg gjerne kan bo hos han (svær leilighet med flere bad og soverom). Jeg synes han har vist enormt mye interesse, rett og slett. MEN. I dag sendte jeg han en talemelding, og han svarer med at han elsker meldingene mine og at jeg er så morsom og han blir så godt humør av meg og er sikker på at vi kommer til å få et kjempefint vennskap Og jeg bare... oki! Sa ingenting, men...ja. Da har jeg fått en ny venn da eller, hyggelig det og altså, men det er ikke akkurat sånne vibes jeg har fått. Eller er det bare noe rart han sa? Han er forresten amerikansk. Uansett da, så er jeg veldig usikker på hvordan jeg skal tolke det. Det fremstår jo egentlig som ganske tydelig, men jeg forstår ikke at han skal mase meg helt dit hvis han bare ser for seg vennskap med meg, må vel være nok av damer der han er? Anonymkode: f4964...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Deja vu. Anonymkode: a236c...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå