Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter lyse freshe blå olabukser, med kule lommer med kanskje knapper foran og bak, f.eks, som er lange i beina. Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt Diesel Keate, i ca. den fargen som på bildet. Den finnes også i en helt lys farge. Modellen er kjempefin på, og finnes i flere lengder. Pris 1500. :)

Skrevet

Nesten akkuratt sånn jeg tenkte, men syns det så litt smal ut nederst. Kunne tenkt meg en som var helt rett i beina.

Skrevet
Nesten akkuratt sånn jeg tenkte, men syns det så litt smal ut nederst. Kunne tenkt meg en som var helt rett i beina.

Den er ikke så smal, ikke trang i leggen eller noe, men faktisk helt rett i beina. Jeg har den fint utenpå støvletter uten at det blir krøll nederst. Stoffet er veldig behagelig og mykt selv om det ikke er stretch. :) Anbefales på det varmeste!

Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt Diesel Keate, i ca. den fargen som på bildet. Den finnes også i en helt lys farge. Modellen er kjempefin på, og finnes i flere lengder. Pris 1500. :)

De var fine!

Vet du hvor de selges i Oslo?

Skrevet
De var fine!

Vet du hvor de selges i Oslo?

Vet ikke helt hvor i Oslo, men jeg kjøpte mine på Bik Bok. Du kan også prøve Denim Gallery på Oslo City.

Skrevet
Vet ikke helt hvor i Oslo, men jeg kjøpte mine på Bik Bok. Du kan også prøve Denim Gallery på Oslo City.

Tusen takk! :)

Skrevet

Var å denim gallery på oslo city idag, og spurte om modellen, og fikk vite att den var gått ut av produksjon.... :klø:

Skrevet
Var å denim gallery på oslo city idag, og spurte om modellen, og fikk vite att den var gått ut av produksjon.... :klø:

Det var merkelig, for den er AKKURAT kommet inn i en helt ny farge, som de drev og pakket ut store lass av på Bik Bok da jeg var der. Den er også listet på www.diesel.com. Tror de ikke helt vet hva de snakker om....

Skrevet (endret)

Litt utenfor, men er det noen som vet om jeans som gjør at rumpa ser større ut?

Endret av Latee
Skrevet
Litt utenfor, men er det noen som vet om jeans som gjør at rumpa ser større ut?

Jeans uten baklommer eller med små baklommer (spesielt dersom de er plassert høyt oppe) får gjerne rumpa til å se større ut.

Skrevet

Jeg synes ikke den buksen så noe fin ut jeg da... :sjenert:

Skrevet
Jeg synes ikke den buksen så noe fin ut jeg da... :sjenert:

Du vet, smak og behag ;) På meg sitter de kjempefint. Jeg, derimot, er ikke så begeistret for bukser med stretch og bootcut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...