AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg bor i stavanger her er det så mye stygg kunst overalt jeg serandre kommuner over hele norge også har mye av dette. så utrolig stygg steril deprimerende absurd kunst og arkitektur. Det er mye gratiffikunst som er dritstygt som for eks grafittikunst av en jente som maler med rød maling som gråter veldig fint og oppløftende og masse annet stygt😅 ekle lungestatue i parken på gandal. En blå stygg metall fugl i rundkjøringa på bryne som kostet skjorta. Og et tak i langgata som kostet over 1 million. Bare søk på kunst og arkitektur stavanger. Nå planlegger politikkernee å bruke penger på å lage en stygg metoritt som skal ligge i en hekk helt ut av det blå ser jo ut som gigantiske odin selv har komt og bæsja i hekken fy så stygt! Hvorfor har dem lov til dette? Det er ingen logikk og skulle vært ulovligt å bruke så mye penger på alt dette ingen uten om politikerne vil ha alt dette, at dem for gjøre som dem vil å gjøre alt så stygt burde ta en slutt. Akkurat på dette området ser jeg opp til østerike og andre som har tatt vare på fin arkitektkur som ikke moderniserer alt og gjør alt malplasert. Anonymkode: 831c6...1c1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Del Skrevet 25. oktober 2024 Sånn går det når vi prøver å sniknedlegge humaniora. Karma is a bitch! Anonymkode: f24d7...043 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 16.30): Jeg bor i stavanger her er det så mye stygg kunst overalt jeg serandre kommuner over hele norge også har mye av dette. så utrolig stygg steril deprimerende absurd kunst og arkitektur. Det er mye gratiffikunst som er dritstygt som for eks grafittikunst av en jente som maler med rød maling som gråter veldig fint og oppløftende og masse annet stygt😅 ekle lungestatue i parken på gandal. En blå stygg metall fugl i rundkjøringa på bryne som kostet skjorta. Og et tak i langgata som kostet over 1 million. Bare søk på kunst og arkitektur stavanger. Nå planlegger politikkernee å bruke penger på å lage en stygg metoritt som skal ligge i en hekk helt ut av det blå ser jo ut som gigantiske odin selv har komt og bæsja i hekken fy så stygt! Hvorfor har dem lov til dette? Det er ingen logikk og skulle vært ulovligt å bruke så mye penger på alt dette ingen uten om politikerne vil ha alt dette, at dem for gjøre som dem vil å gjøre alt så stygt burde ta en slutt. Akkurat på dette området ser jeg opp til østerike og andre som har tatt vare på fin arkitektkur som ikke moderniserer alt og gjør alt malplasert. Anonymkode: 831c6...1c1 Ganske typisk prioritering. Det er alltid penger nok til slike prosjekter. Hvis budsjettene sprekker, så kan de bare gjøre som de pleier: Legge ned noen sykehjemsplasser, et par skoler og sånt. ja, og så øke avgiftene osv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PURE/HONEY Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Helt enig. Det er noe riv ruskende galt med omtrent all pengebruken i dette landet. Det verste er at kunsten og arkitekturen så vidt har noen vakre detaljer eller ornamentasjon. Det synes at mange av de som har studert arkitektur egentlig skulle ha studert byggingeniør i stedet for, fordi noen har ikke kunstnerisk sans i det hele tatt og fokuserer nesten kun på funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 Måtte Google den meteoritten. Fy så stygt. Den ligner på en hoven, betent testikkel. Anonymkode: 227dd...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå