AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Lurer på en ting og jeg håper kan få mange svar fra flere damer her. dere damer som er i en relasjon, gjerne en relasjon som er over 4-5 år der det sies at sexualitet kan begynne å dø fra den ene eller andre. Men dere som ikke har lyst på mye sex med partneren deres, ville dere tent på noen andre da, feks « crush » eller bare en altfor kjekk mann? Eller er sexen dø uansett hvem det er? Er det kun ens partner man er trøtt av og ikke klarer å tenne på? Eller hvordan er det egentlig? Anonymkode: 9e1e2...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Kan bare snakke for meg, kun den hjemme. Fantaserer om både kjente og ukjente ellers. Anonymkode: d7163...c90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Jeg er for sliten, han hjelper ikke til, så da orker jeg ikke Anonymkode: e3700...8e1 5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober Jeg var i et slikt forhold uten sex i 4 år. Kunne ikke falt meg inn å være utro. Fant meg en knullekompis ikke lenge etter det ble slutt, og sexen var guddommelig! Med andre ord: sexen forble ikke død. Anonymkode: 59815...b13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober Lysten min er styrt av hvor emosjonellt trygg jeg føler meg.. Anonymkode: 04fde...982 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er for sliten, han hjelper ikke til, så da orker jeg ikke Anonymkode: e3700...8e1 Les gjerne hva jeg spør om, jeg vet det er ulike orsaker til hvorfor enkelte ikke har lyst, men jeg mener kun de som har det bra men ikke har lyst likevel. Anonymkode: 9e1e2...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober Noen får mye bedre orgasme med dildo/vibratoren sin, er det så rart at det blir daffe greier etter hvert hvis mannen ikke klarer å tilfredsstille dama? Anonymkode: 4aae4...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober Ja, ville helt klart tent på andre kjekke. På hjemmefronten har det vært dødt i mange, mange år. Anonymkode: 788f1...4a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober Dødt på hjemmefronten, mannen finnes ikke intr i sex eller nærhet mer. Etter flere år fant jeg meg en ung, fantastisk kar som tar seg av sakene☺️ mannen vet ingenting.. Anonymkode: 3cd21...b6c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dødt på hjemmefronten, mannen finnes ikke intr i sex eller nærhet mer. Etter flere år fant jeg meg en ung, fantastisk kar som tar seg av sakene☺️ mannen vet ingenting.. Anonymkode: 3cd21...b6c Er du fornøyd og stolt over å være utro? Hadde det ikke vert bedre for alle om du gav ham ringen først og dro? Anonymkode: 4aae4...339 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober Har ikke hatt sex med noen andre i ettertid, siden det er vanskelig steg å ta etter at jeg er blitt så vant til at sex er noe jeg ikke har lyst til å ha, blir en redsel for å oppleve det igjen med neste. Da er deg også mer ubehagelig, for må oppleve å avslå noen jeg ikke kjenner, ikke er trygg på, som jeg ikke vet hvordan vil reagere (Skal ikke prøve å ha sex med noen jeg får intrykk av ikke bryr seg om samtykke) Men jeg håper det bare var oss som ikke passet. Slo opp da jeg innså at jeg kanskje har en sexualitet og våknet fra hva vi sto i. Var i benektelse først og vi trodde det ville bli bedre med tiden, det ble det ikke. Prøvde litt før vi slo opp og etterpå, men vet helt sikkert at det ikke er noe der. Hadde måtte slå opp for han også, er dumt han skal leve uten sex. Har dårlig samvittighet for den tiden selv om han sier jeg ikke skal ha det. Anonymkode: 401d7...e75 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen får mye bedre orgasme med dildo/vibratoren sin, er det så rart at det blir daffe greier etter hvert hvis mannen ikke klarer å tilfredsstille dama? Anonymkode: 4aae4...339 Tror leketøy kan være til hjelp om de bruker det sammen. Mange kvinner må ha stimuli, om de fingrer så er jo det bra, men vibrator setter igang det fortere. Kanskje litt vel fort og orgasmene blir ikke like kraftige bestandig om de ikke bygger seg opp, men det er lett og det er også greit å slippe å bli så innmari skitten på hånda noen ganger. Mistet lyst før jeg fikk mitt eget sexliv. Det er blandt annet vibrator som har fått meg til å innse at jeg har en lyst og en sexualitet. Dusjen var første oppvåkning, om noen damer ikke har prøvd. Anonymkode: 401d7...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober #13 Del Skrevet 25. oktober (endret) Virker som en sykdom som de fleste menn får og ikke hjelper til hjemme så dama må gjøre all jobb i hjemmet mens den bortskjemte forvokste drittungen får sutre seg til sitt. Så nei, sutresex er ikke så ettertraktet. Helt forkastelig er de fleste i senga også, two pump chumps. Wham, bam, thank you mam! å nei, kom du ikke? jaja, jeg kom iallefall! Endret 25. oktober av ufiltrert 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #14 Del Skrevet 25. oktober En kvinne trenger ofte litt mer enn en kåt mann for å tennes. Når menn dekker kvinnens behov, får dere sex så det holder som regel. Anonymkode: 3dd4d...f23 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #15 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (35 minutter siden): ville dere tent på noen andre da, feks « crush » eller bare en altfor kjekk mann? Eller er sexen dø uansett hvem det er? Er det kun ens partner man er trøtt av og ikke klarer å tenne på? Eller hvordan er det egentlig? Anonymkode: 9e1e2...9d9 Nei. jeg ville ikke «plutselig» fått lyst på sex med noen andre😊. Det er lysten på sex generelt som er minimal. Om jeg/de få gangene jeg vil ha sex, så er det mannen min jeg fantaserer om og som jeg vil ha sex med. Mannen min tenner meg, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg vil ha sex. For meg fungerer det slik at jeg er litt lei sex på et vis. Anonymkode: 763f0...b14 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #16 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. jeg ville ikke «plutselig» fått lyst på sex med noen andre😊. Det er lysten på sex generelt som er minimal. Om jeg/de få gangene jeg vil ha sex, så er det mannen min jeg fantaserer om og som jeg vil ha sex med. Mannen min tenner meg, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg vil ha sex. For meg fungerer det slik at jeg er litt lei sex på et vis. Anonymkode: 763f0...b14 Du går ikke på p-piller som kludrer til lysten, eller andre medikamenter? Her i gården ble det en positiv greie den dagen jeg fikk meg en "rabbit vibrator" som jeg brukte når han så på. Hans spontane reaksjon tente meg også og når jeg bruker den får jeg alltid kraftig orgasme. Anonymkode: 4aae4...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. oktober #17 Del Skrevet 25. oktober Jeg har mistet lysten fullstendig i to forhold, og i begge tilfeller hadde da mannen forvaltet vår seksuelle relasjon på måter som medførte at jeg etterhvert ikke hadde noe positiv kroppslig reaksjon angående tanke på sex med dem, men det motsatte. Kroppen min, og mentalt også, reagerte i henhold til at det ikke var noe positivt å hente i å ha sex med dem. Litt slik som når man en gang har spist noe ekkelt og blir tilbudt det samme så skutter man seg fysisk og mentalt. Det gjaldt bare dem, og dette utviklet seg over tid ved at de var egoistiske og ugreie seksuelt før det bare var det motsatte av tennende at de tok initiativ til sex. Kuren var å gå og etterhvert finne ny mann. 1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #18 Del Skrevet 25. oktober Er bare mannen min jeg ikke vil ha sex med. Anonymkode: 32abd...464 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #19 Del Skrevet 25. oktober Jeg kan kun svare for meg selv, men jeg er i overgangsalderen og her er det ikke lyst å spore på noe som helst. Sahara der nede, til tider så mye at jeg knapt kan tørke meg etter å ha vært på do. Aner ikke engang siste jeg drømte om sex, og det gjør jeg normalt når det er en stund siden sist. Og min kjære partner er støttende, ønsker ikke å pushe, og sliter selv litt med ustabil ereksjon/ lyst så her er det stille i sengehalmen, dessverre. For jeg skulle så gjerne hatt mer lyst Anonymkode: c65b4...036 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #20 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kan kun svare for meg selv, men jeg er i overgangsalderen og her er det ikke lyst å spore på noe som helst. Sahara der nede, til tider så mye at jeg knapt kan tørke meg etter å ha vært på do. Aner ikke engang siste jeg drømte om sex, og det gjør jeg normalt når det er en stund siden sist. Og min kjære partner er støttende, ønsker ikke å pushe, og sliter selv litt med ustabil ereksjon/ lyst så her er det stille i sengehalmen, dessverre. For jeg skulle så gjerne hatt mer lyst Anonymkode: c65b4...036 Men det her er jo tross alt godt å høre da, at det er full forståelse og respekt fra begge parter. Men det finnes mange andre måter å vise kjærlighet på da, en blomst, en klem og noen gode ord, kanskje en god gjerning eller to i det daglige liv. Og, etter du er ferdig med overgangsperioden kan ting forandre seg igjen, så ikke gi opp! Anonymkode: 4aae4...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå