AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Skrevet 25. oktober 2024 Og du ser på bokstavene og de spør deg ser du den nederste linjen f. Eks. Jeg svarte at ja jeg ser den. Men jeg så hva slags bokstaver det var, men bokstavene var jo utydelige. Er det da riktig at man svarer at man ser den nederste linja selvom den ikke er heelt tydelig? Anonymkode: e0050...22b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Skrevet 25. oktober 2024 Ja, det er riktig Anonymkode: ca8a1...8a6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og du ser på bokstavene og de spør deg ser du den nederste linjen f. Eks. Jeg svarte at ja jeg ser den. Men jeg så hva slags bokstaver det var, men bokstavene var jo utydelige. Er det da riktig at man svarer at man ser den nederste linja selvom den ikke er heelt tydelig? Anonymkode: e0050...22b Så lenge du klarer å lese den. Anonymkode: 2684b...b00 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og du ser på bokstavene og de spør deg ser du den nederste linjen f. Eks. Jeg svarte at ja jeg ser den. Men jeg så hva slags bokstaver det var, men bokstavene var jo utydelige. Er det da riktig at man svarer at man ser den nederste linja selvom den ikke er heelt tydelig? Anonymkode: e0050...22b De skal da spørre hva ser du, og du ramser opp bokstavene. Anonymkode: 0dfca...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): De skal da spørre hva ser du, og du ramser opp bokstavene. Anonymkode: 0dfca...1b6 Men jeg gjettet på en måte litt ene eller to av bokstavene. F. Eks jeg var litt usikker om det har en h eller n, men jeg var nok "heldig" og gjettet riktig? Føler de synstesten blir litt tilfeldige. Anonymkode: e0050...22b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men jeg gjettet på en måte litt ene eller to av bokstavene. F. Eks jeg var litt usikker om det har en h eller n, men jeg var nok "heldig" og gjettet riktig? Føler de synstesten blir litt tilfeldige. Anonymkode: e0050...22b Det er jo opp til deg hvor tilfeldig det blir. Du må jo gi optikeren mest mulig informasjon om synet ditt, så om du er usikker på om det var h eller n burde du gitt beskjed om det. Du får ikke bonuspoeng av å tippe rett. Anonymkode: 55b0f...83f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Skrevet 26. oktober 2024 Det er jo ditt ansvar å gi beskjed om at du synes at bokstavene er utydelige ! Ingen vits å ta synstest om du prøver å dekke over hvor vanskelig det er å lese enkelte linjer med bokstaver. Anonymkode: 0f9fd...889
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men jeg gjettet på en måte litt ene eller to av bokstavene. F. Eks jeg var litt usikker om det har en h eller n, men jeg var nok "heldig" og gjettet riktig? Føler de synstesten blir litt tilfeldige. Anonymkode: e0050...22b Da har en trenet optiker metoder for å avsløre om du ser eller ikke ser. Hvordan tenker du ellers optikeren skal klare å få barn som ikke har tid til,å sitte stille til å få briller som passer synet? Synstest er som en liten intelligenstesten på øynenes måte å se på, for å prøve å gi deg et bilde på saken. Anonymkode: 0dfca...1b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Skrevet 26. oktober 2024 De kjører nok lignende test flere ganger for å sjekke om du svarer det samme. Det er normalt å bli litt stresset og ikke vite hva du skal svare i sånne situasjoner. Anonymkode: f9963...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå