AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #21 Skrevet 26. oktober 2024 Hjelper det mot veldig adrenalin OG kognitiv svikt/hjernetåke? Anonymkode: a3c24...16b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #22 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan reagerte du på de? Jeg er litt bekymret om det evt skal gi økte psykiske symptomer. Hva brukte du det mot? Anonymkode: a3c24...16b Jeg har ME, og en rekke smertefulle tilstander. Da jeg brukte tablettform, fikk jeg økt kvalme og forstoppelse. Og søvnforstyrrelse. Mens lavdose flytende tatt tidlig på dag ga ingen bivirkninger. Men heller ingen effekt. Dermed stoppet jeg pga dårlig økonomi. Det ble kjempedyrt å holde på med det. Anonymkode: e93fd...f89
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #23 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilke medisiner- mener du ldn? Eller medisin fra endokrinolog? Anonymkode: a3c24...16b Det er LDN du spør om, så ja. Dette må diskuteres med fastlegen. Poenget er at du bør utredes hos endikronolog/spesialist/få utvidet utredning for å få en diagnose. Anonymkode: f7f5b...766
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #24 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er LDN du spør om, så ja. Dette må diskuteres med fastlegen. Poenget er at du bør utredes hos endikronolog/spesialist/få utvidet utredning for å få en diagnose. Anonymkode: f7f5b...766 Hvorfor bør man utredes av endokrinolog for det jeg nevner her,? Anonymkode: a3c24...16b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #25 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor bør man utredes av endokrinolog for det jeg nevner her,? Anonymkode: a3c24...16b Man bør utredes for å utelukke andre undersliggende tilstander/få en korrekt diagnose. Det er i grunn veldig vanlig prosedyre. Hva var symptomene dine/utfordringene før du fikk covid? Hva slags tiltak har du prøvd frem til nå? Anonymkode: f7f5b...766
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå