Gå til innhold

Partneren innvendinger om kjolen…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 13.19):

Dere damer som har giftet dere, hvordan valgte du ut kjolen din?

Jeg har et klart bilde av hva jeg ønsker og partneren min er veldig uenig i smaken min…

Anonymkode: 12da2...288

Jeg trodde kjole skulle være en overraskelse jeg. :)  Jeg skal ikke vise eller si noe om kjolen jeg skal ha om vi gifter oss i fremtiden. Selvfølgelig blir vi enige om tema sammen, så velger jeg en kjole som passer inn i temaet. Det er stor forskjell om du skal ha et bryllup på en herregård eller en låvefest for eksempel. Jeg vet bare at mannen ikke liker store bløtkakekjoler med flere meter langt slep. Jeg har egentlig ønsket en slik kjole hele livet, men etter at jeg møtte mannen for to år siden så har jeg tonet ned meg litt. Det føles egentlig helt greit og jeg slapper mer av. :) Det viktigste for meg å gifte meg med mannen i mitt liv. 

Anonymkode: 1701d...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har et klart bilde av hva jeg ønsker og partneren min er veldig uenig i smaken min…

Må være veldig stygg kjole når til og med mannen har en mening.

Anonymkode: 52650...2e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (På 25.10.2024 den 14.50):

Hadde blitt mistenksom og trodde han var gay om det var min mann. Syns ikke hetero menn skal kunne så mye om mote og klær

Så dersom ei dame har null slike interesser er hun lesbisk?

Å ilegge noen en legning pga en interesse eller et karaktertrekk er umåtelig stygt gjort og noe oppgående mennesker ikke driver med i 2024.. 🤢

Anonymkode: e023e...9a7

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kålrota skrev (På 30.10.2024 den 9.37):

Du kødder? Prøver å dra opp stemningen? Jeg tror ingenting på at et voksent menneske på alvor tenker dette. 
Jeg bryr meg niks og nada om mote. Er jeg mann? Skeiv? 
:himle:

Nei, du er selvfølgelig lesbisk. Det er visst jeg også. Og jeg har vært sammen med en "homofil" mann som utelukkende har vært med damer. 🤔

Meget lite intelligent å komme med slike utsagn.

Anonymkode: e023e...9a7

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Hadde blitt mistenksom og trodde han var gay om det var min mann. Syns ikke hetero menn skal kunne så mye om mote og klær

I alle dager 😂😂😂😂 Og ingen menn bør jobbe som designer, skredder, kokk, konditor e l heller vel?

Man har da vel en smak selv om man ikke «kan» noe som helst om moter og klær. 

Anonymkode: 9b635...7b0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (På 25.10.2024 den 13.54):

Er jo bare flaks at han ikke bomma med den kjolen da.. det kunne vært en bælstygg kjole. Hva da?

Du er direkte slem du, her deler en bruker en del av historien sin som åpenbart betyr mye for henne, og du er så ufyselig? Makan til holdninger.

Menn kan ha like mye interesse for mote og klær uten å være homo, som en kvinne kan være bilinteressert uten å være lesbisk. Å sette mennesker i bås er en en utrolig dårlig egenskap. 

Anonymkode: e53c8...e8d

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trolltunge skrev (På 25.10.2024 den 14.17):

Nå har han en langt over gjennomsnittet interesse for mote og klær, og et svært godt øye for slikt. Han mente heller ikke kjolen som at "Denne skal du gifte deg i!", den var ment som en "blomsterbukett og kort" for å vise meg hans intensjoner for oss to. Sin seriøsitet angående meg. 

Så bare falt det i fisk, fordi jeg ikke skjønte dette, men han er heldigvis en såpass selvsikker mann og har humor, så det taklet han godt, og det var en lattermild mann som ved frieriet avslørte hva kjolen hadde vært ment som. Han hadde gledet seg til ansiktsuttrykket mitt da han påpekte det, og jeg skuffet ham ikke for å si det slik. Normalt sett anser jeg meg ikke som en rett ut dum kvinne, men den der mine intensjoner er-gesten tok jeg altså ikke, ikke i nærheten engang, men jeg tok den i det sekundet han sa "Kjole har du jo allerede.". Det ble derfor et frieri som ble møtt med noen litt uvanlige ansiktsuttrykk, tanker, følelser og 🙀😹 utover hva et frieri antagelig normalt fører til, før jeg kunne konsentrere meg om selve spørsmålet. 🤣🤣🤣🤣 

Han ble veldig rørt da jeg møtte opp i den. Det var ikke forventet, men reaksjonen hans var nøyaktig slik en brudgom skal reagere når han ser sin brud iallefall, og jeg vet fra samtaler senere at det betydde noe ekstra for ham at jeg valgte å bruke den kjolen. At det som slo så feil ut i utgangspunktet at det ble litt flaut for oss begge fikk et slik nydelig utfall . ❤️

Nydelig historie! 

Min mann er og kjempe flink med klær til seg selv. Synes han er så velstelt og fin, han er flinkere enn meg. Og han kommer ofte over kupp så han får merkeklær til en billig penge! Han velger også ut veldig fine antrekk til sønnen vår. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest goodbeforelong

Kunne så mye? Alle har jo en mening om man synes noe er fint eller ikke. Hvor gammel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudgommen skal miste pusten uansett hva slags kjole bruden har på. Hvis ikke var det ikke mange som hadde blitt gift på 80-tallet! 

Selv vet jeg hva slags kjole jeg skal gifte meg i når neste gang kommer. Det skal tas hensyn til alder bla. Man er ingen ungmø lenger. Kanskje jeg til og med går for en kort kjole. 

Endret av Stor pike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klassisk kvinneguiden.

TS: Hvordan ville dere valgt ut kjolen deres?

Nesten alle: TS, mannen din er homo!

Anonymkode: 024dd...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Klassisk kvinneguiden.

TS: Hvordan ville dere valgt ut kjolen deres?

Nesten alle: TS, mannen din er homo!

Anonymkode: 024dd...0f1

Det er ikkesnnen som skal velge kjolen. Han skal ikke engang se den før dagen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (11 timer siden):

Ærlig talt, du er så lite egna til å uttale deg om dette basert på dine uttalelser her i tråden så du burde kjenne din besøkelsestid og bare holde tett.

Det er 2024, hetrofile menn kan ha meninger og kunnskap om brudekjoler og hetrofile kvinner kan gi fullstendig blanke.

Par kan velge de tradisjonene de selv ønsker i sine bryllup. Om de ser hverandres antrekk eller ei har ingen påvirkning overhode på selve bryllupet eller ekteskapet i sin helhet.

Om en ser den andres antrekk og ikke liker det så burde en kjenne partner godt nok til å kommunisere dette på en konstruktiv måte og en burde greie å komme til en enighet begge er fornøyde med. En burde aldri synke så lavt som du gjør med å sette folk i bås basert på hva de interesserer seg for. Logisk sett burde hetro menn ha en viss interesse for kvinneklær bare i lys av at de har interesse for kvinner. Desverre finnes kvinner som deg som er kvinnefiendtlig nok til å tråkke på både menn og kvinner over små ting som synspunkter rundt et antrekk.

Anonymkode: 4fd9e...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere damer som har giftet dere, hvordan valgte du ut kjolen din?

Mannen skal jo ikke se kjolen før vielsen.

Anonymkode: 077d2...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man han kan ha en mening om stoff, farge, stil/snitt osv. 

Maleficenta skrev (19 timer siden):

Hvis begge vil så er det ingen lov om at han ikke får lov å se før dagen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 15.19):

Det er en gammel skikk som mange følger, ingen regel. Vi gir for eksempel blaffen og velger antrekk sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 15.33):

Man han kan ha en mening om stoff, farge, stil/snitt osv. 

Hvis begge vil så er det ingen lov om at han ikke får lov å se før dagen.

Joda men om han er sær og vanskelig og skal legge seg borti hennes drømmekjole, så syns jeg han fint kan holdes utenfor dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...