AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:40 #41 Del Skrevet mandag kl 08:40 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 13.19): Dere damer som har giftet dere, hvordan valgte du ut kjolen din? Jeg har et klart bilde av hva jeg ønsker og partneren min er veldig uenig i smaken min… Anonymkode: 12da2...288 Jeg trodde kjole skulle være en overraskelse jeg. Jeg skal ikke vise eller si noe om kjolen jeg skal ha om vi gifter oss i fremtiden. Selvfølgelig blir vi enige om tema sammen, så velger jeg en kjole som passer inn i temaet. Det er stor forskjell om du skal ha et bryllup på en herregård eller en låvefest for eksempel. Jeg vet bare at mannen ikke liker store bløtkakekjoler med flere meter langt slep. Jeg har egentlig ønsket en slik kjole hele livet, men etter at jeg møtte mannen for to år siden så har jeg tonet ned meg litt. Det føles egentlig helt greit og jeg slapper mer av. Det viktigste for meg å gifte meg med mannen i mitt liv. Anonymkode: 1701d...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:45 #42 Del Skrevet mandag kl 08:45 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 13.19): Jeg har et klart bilde av hva jeg ønsker og partneren min er veldig uenig i smaken min… Anonymkode: 12da2...288 Må være veldig stygg kjole når til og med mannen har en mening. Anonymkode: 52650...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:22 #43 Del Skrevet mandag kl 10:22 Maleficenta skrev (På 25.10.2024 den 14.50): Hadde blitt mistenksom og trodde han var gay om det var min mann. Syns ikke hetero menn skal kunne så mye om mote og klær Så dersom ei dame har null slike interesser er hun lesbisk? Å ilegge noen en legning pga en interesse eller et karaktertrekk er umåtelig stygt gjort og noe oppgående mennesker ikke driver med i 2024.. 🤢 Anonymkode: e023e...9a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:24 #44 Del Skrevet mandag kl 10:24 Kålrota skrev (På 30.10.2024 den 9.37): Du kødder? Prøver å dra opp stemningen? Jeg tror ingenting på at et voksent menneske på alvor tenker dette. Jeg bryr meg niks og nada om mote. Er jeg mann? Skeiv? Nei, du er selvfølgelig lesbisk. Det er visst jeg også. Og jeg har vært sammen med en "homofil" mann som utelukkende har vært med damer. 🤔 Meget lite intelligent å komme med slike utsagn. Anonymkode: e023e...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå