AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Hei! Jeg skal gifte meg sommeren 2026 og har begynt å se på lokaler på sørlandet. Vi er åpne for alt mellom Arendal og Søgne. Vi blir 80-90 gjester og ser etter noe koselig og litt avslappa (låve, gård etc.), men i utgangspunktet åpne for alt! Veldig fint om noen har lyst til å dele erfaringer🙂 Anonymkode: 01497...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Haubitz låve på odderøya? Anonymkode: 924d5...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Vi var på mannskapsmessa på Odderøya. Vi hadde treretters og leide servitører av dem, men kjøpte inn all drikke selv. Anbefales Anonymkode: fd40d...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Furuholmem, tvedestrand. Litt langt øst kanskje men såååå fint😍😍 Anonymkode: c1726...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Furuholmem, tvedestrand. Litt langt øst kanskje men såååå fint😍😍 Anonymkode: c1726...014 Mener du Furøya? Anonymkode: c52d3...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Syden i Grimstad. Jeg er sjokkert over hvor dårlige bilder det var av det. Jeg var der i fjor og har mye finere bilder av stedet enn jeg finner på nettet... Men jeg vil jo ikke legge ut bilder med venner her. Det er en kul plass med sofaer og sånt i sanden i partytelt, og ute på holmen er det benker og bord blant palmer. Apotekergården i Grimstad. Utrolig god mat der. Ellers kommer jeg også på Strand Hotel i Fevik. Anonymkode: 4345b...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Søgne gamle prestegård er helt fabtastisk til bryllup😍 Ville ha festen der selv, men siden den car booket da, fikk jeg ikke det. Noen år senere var jeg i et bryllup der og det var magisk🥰 Anonymkode: cae19...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå