AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Del Skrevet 25. oktober Vi har en samsung tv. Den er stor, ny og ”smart”. (Beskrivelsen min sier kanskje nok om hvor lite jeg kan om tv’er) Det første som kommer opp når man skrur den på er en kanal som utelukkende viser thriller/skrekk/action filmer. Noe som passer ekstremt dårlig med små barn i hus… Kan noen her veilede meg i hvordan jeg endrer dette? Anonymkode: 07b2a...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Du må nesten være litt mer spesifikk en bare Samsung. Hvilken modell er det du har? Anonymkode: 90d7e...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Greit å vite om hvilken TVmodell du har ja, og om du har tilkoblet dekoder eller hva enn som viser denne kanalen? Altså når du skrur på tven så må den enten hente signal fra en enhet som er tilkoblet (apple tv, dekoder, eller lignende) eller så hopper den rett inn i en app du har installert på din TV og starter avspillingen av en kanal denne appen har. Vi trenger mer informasjon Fra en som har jobbet med IT-brukerstøtte i mange år, GI MER INFORMASJON enn du tror du må. Det er bedre å lempe på med for mye informasjon om TVmodell, bilde/screenshot av problemet, osv, enn at vi må spørre deg ett og ett spørsmål avhengig av hva du skriver først og hva du svarer etterhvert. Men selvfølgelig, ikke del personlig informasjon. Anonymkode: f14d8...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må nesten være litt mer spesifikk en bare Samsung. Hvilken modell er det du har? Anonymkode: 90d7e...d20 Skal prøve å finne ut hvilken modell det er, må høre med samboer (som heller ikke er flink med sånt)😅 Vi har dekoder, ikke apple tv i alle fall. Etter mye trykking har jeg funnet ut at tv’n automatisk går inn på Samsung tv pluss appen. Det er her denne kanalen er. Jeg skulle heller hatt den rett inn på riks tv appen.. Anonymkode: 07b2a...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skal prøve å finne ut hvilken modell det er, må høre med samboer (som heller ikke er flink med sånt)😅 Vi har dekoder, ikke apple tv i alle fall. Etter mye trykking har jeg funnet ut at tv’n automatisk går inn på Samsung tv pluss appen. Det er her denne kanalen er. Jeg skulle heller hatt den rett inn på riks tv appen.. Anonymkode: 07b2a...c39 Har noe av det samme med en LG tv jeg kjøpte for noen år siden, etter en oppdatering begynte den å komme med en oversikt over alle apper osv når den blir satt på. Og det er ingen innstilling å finne hvor den kan settes til å gå rett på HDMI2 som dekoder er satt i. Kollega har en av samme merke, men samme møkka der også at den ikke går rett på tilplugget HDMI og dekoderen. Anonymkode: aa9b5...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Del Skrevet 26. oktober https://www.samsung.com/no/smart-tv/samsung-tv-plus/#FAQ Hvis du fjerner alle kanalene vil TV Plus-appen ikke spille av automatisk inntil nye kanaler legges til. Nye kanaler legges til tider til TV Plus, så hvis du ikke vil se på dem, må du gjenta denne prosessen.. Anonymkode: 1a203...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå