Gå til innhold

Hvordan unngå at fundation smitter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan unngå at fundation smitter over på klær, folk jeg gir klem til, ting jeg legger meg inntil etc? Har prøvd med settingspray, men det smitter fremdeles. Finnes det noen skikkelig lure triks for å unngå dette? 

Anonymkode: 44912...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker å sette med pudder, synes det er mye bedre enn spray. Både i forhold til hvordan det føles på huden, men også i forhold til smitte. Opplever kun at det smitter av hvis jeg er litt brå når jeg drar genser over hodet.

Anonymkode: eb879...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg foretrekker å sette med pudder, synes det er mye bedre enn spray. Både i forhold til hvordan det føles på huden, men også i forhold til smitte. Opplever kun at det smitter av hvis jeg er litt brå når jeg drar genser over hodet.

Anonymkode: eb879...f86

Ja, har prøvd hvitt settingpudder fra Normal og føler at det er bedre - men ikke bra nok. Kleint å ligge inntil noen med sorte klær, også ligger halve maska igjen på genseren 😅 får mye fundation på jakken også, det som treffer kinnene/haka. Hvilket pudder bruker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både pudder og spray. 

Denne er rimelig, men veldig effektiv. Det er en fixinspray, selv om den heter settingspray. 

https://www.blivakker.no/product/3291648?utm_campaign=pmax-bb-mm&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwg-24BhB_EiwA1ZOx8gc7w0rzyapZBwg4Xp4RDRO7Zag99eyaejIhYIFTWkX-fzBTVIYsOxoCiF0QAvD_BwE

Anonymkode: 2510b...d15

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, har prøvd hvitt settingpudder fra Normal og føler at det er bedre - men ikke bra nok. Kleint å ligge inntil noen med sorte klær, også ligger halve maska igjen på genseren 😅 får mye fundation på jakken også, det som treffer kinnene/haka. Hvilket pudder bruker du? 

Ligge inntil noen og kose vil smitte over uansett hva du gjør med sminken :) Samme med en hvit krage som gnisser mot sminken gjennom dagen. 

Men en klem og slik skal sminken tåle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker makeup revolution setting pudder og setting spray. Det er viktig at huden ikke kjennes noe klissete ut når du tar på den (etter pudder og setting spray). Da holder sminken seg stort sett på plass men får likevel litt på kanten av jakken siden den gnisser mot haka over tid.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ligge inntil noen og kose vil smitte over uansett hva du gjør med sminken :) Samme med en hvit krage som gnisser mot sminken gjennom dagen. 

Men en klem og slik skal sminken tåle. 

Spray hårspray på hvite krager, funker som bare det

Anonymkode: 65137...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...