AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Skrevet 25. oktober 2024 Jeg har gått inn i ett nytt forhold. Jeg og barnefar har hatt en veldig grei tone, og samarbeider godt. Vi har to barn sammen. Vi pleier og kjøre sammen til foreldremøter, eller andre møter som omhandler barnet. Men har skjønt nå at det kanskje ikke er så lurt når man har gått inn i ett nytt forhold? Hva tenker dere? 🤷♀️ Anonymkode: 3e9a3...0ea
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har gått inn i ett nytt forhold. Jeg og barnefar har hatt en veldig grei tone, og samarbeider godt. Vi har to barn sammen. Vi pleier og kjøre sammen til foreldremøter, eller andre møter som omhandler barnet. Men har skjønt nå at det kanskje ikke er så lurt når man har gått inn i ett nytt forhold? Hva tenker dere? 🤷♀️ Anonymkode: 3e9a3...0ea Dere diskuterer oppdragelse løpende, leverer barn til hverandre, og har da en samtale om barnets utvikling, uken som har gått, felles planer etc. Feks over middag. Det er også naturlig at dere sammen deltar på alt andre foreldre sammen deltar på. Fra foreldremøter og bursdager til fotballcup og julefeiring. For du har valgt å få barn med denne personen. Han er ikke lengre din partner, nei. Men han er pappaen til ungene dine, og det er han resten av dit liv. Den siste rollen er langt viktigere enn «partner» noensinne var eller vil bli. Problemet med at en ny partner eventuelt kan oppleve det som problematisk at barns beste gjør at du resten av ditt liv vil ha nær kontakt med din ex løses ved at du velger deg et normalt oppegående menneske til partner. For jeg vet at det på kg er vanlig at man er fiender med sine barns med-forelder og fortsatt anser seg selv som et noenlunde ok menneske. Men ute i den virkelige verden anser man alle som ikke kan ta seg sammen tilstrekkelig til å være venner med exen for egne ungers del som - forkastelige. Forhold deg til den virkelige verden. Og, du? Ber en sexpartner deg om å prioritere han eller henne fremfor din rolle som mor så ber du hen rykke og reise. Anonymkode: be78f...0c1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har gått inn i ett nytt forhold. Jeg og barnefar har hatt en veldig grei tone, og samarbeider godt. Vi har to barn sammen. Vi pleier og kjøre sammen til foreldremøter, eller andre møter som omhandler barnet. Men har skjønt nå at det kanskje ikke er så lurt når man har gått inn i ett nytt forhold? Hva tenker dere? 🤷♀️ Anonymkode: 3e9a3...0ea Hvorfor skulle kjæresten din reagere på dette? Det er nå greit når dere skal samme vei, og fint å kunne snakke litt før og etter om møtet. Antar at dere er venner, og ikke driver og tafser på hverandre i bilen. Kun sykelig sjalu personer ville reagert på slikt etter min mening! Anonymkode: e749f...ae7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Skrevet 25. oktober 2024 Hvorfor kjører dere sammen? Anonymkode: 88635...81b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #5 Skrevet 25. oktober 2024 Kommer anpå hvor du vil investere? X eller ny kjæreste? Det går an å samarbeide uten å være sammen. Hvorfor kjører dere sammen? Rart… Anonymkode: 27a70...784
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har gått inn i ett nytt forhold. Jeg og barnefar har hatt en veldig grei tone, og samarbeider godt. Vi har to barn sammen. Vi pleier og kjøre sammen til foreldremøter, eller andre møter som omhandler barnet. Men har skjønt nå at det kanskje ikke er så lurt når man har gått inn i ett nytt forhold? Hva tenker dere? 🤷♀️ Anonymkode: 3e9a3...0ea Jeg er opptatt av at de har et godt forhold og jo bedre de samarbeider, jo lettere blir livet. Alt handler om måten de gjør det på og om jeg blir involvert på rett måte. Anonymkode: 0267c...945
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Skrevet 26. oktober 2024 Synes du bare skal fortsette med det. Her så har vi reist på ferie sammen noen ganger, og ellers deltar på ting sammen. Samme om vi er i forhold eller ikke. Ene exen min, hadde og godt forhold til moren til sitt barn, så de og hadde god kontakt. Så de feiret alt sammen, og han hjalp henne med ting. Synes det bare er veldig koselig jeg. Anonymkode: 50676...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå